واکنش سرمربی تراکتور به مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به کرونا

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره مشکوک بودن ۴ بازیکن این باشگاه به بیماری کرونا توضیحاتی داد.

واکنش سرمربی تراکتور به مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به کرونا

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگویی درباره مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به بیماری کرونا اظهار کرد: تست اولیه و غربالگری مشخص شد که ۴ بازیکن ما مشکوک به بیماری کرونا هستند و به همین علت تمرینات امروز را لغو کردیم و قرار است فردا تست کامل و PCR از بازیکنان گرفته شود تا در صورتی که مشکلی نباشد تمرینات را شروع کنیم.

واکنش سرمربی تراکتور به مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به کرونا

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: من و سایر اعضای تیم زمانی که متوجه شدیم ۴ بازیکن ما مشکوک به کرونا هستند شوکه شدیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم. علاوه بر این با وجود اینکه اشکان دژاگه به علت ممنوعیت پرواز‌ها نمی‌تواند به تبریز سفر کند اعلام کرده است که چه تضمینی وجود دارد که به تبریز بیایم و مشکلی برایم ایجاد نشود. ما آماده برگزاری بازی‌ها هستیم و بازیکنانمان در این مدت به صورت انفرادی تمرین کرده اند و شرایط بدنی خوبی دارند، اما معتقدیم که در شرایط نرمال باید لیگ انجام شود. البته ما هر تصمیمی ستاد مبارزه با کرونا بگیرد تمکین می‌کنیم.

او درباره قرنطینه بازیکنان مشکوک به کرونا گفت: اگر تست کرونای این ۴ بازیکن فردا هم مثبت باشد تمهیدات لازم را باید اجرا کنیم و همانطور که اعضای تیم گل گهر قرنطینه شدند ما نیز باید این کار را انجام بدهیم. البته مشکل قرنطینه کردن بازیکنان نیست و ترسی به جان بازیکنان افتاده است که نمی‌دانیم چه کار کنیم.

واکنش سرمربی تراکتور به مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به کرونا

الهامی درباره اینکه چند بازیکن از تیم‌های دیگر هم تستشان مثبت است، بیان کرد: بله مشکل همین جا است که به چه قیمتی می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند. برخی از بازیکنان ما شرایط خاصی دارند و یکی از بازیکنان ما پدر جانباز در خانه دارد، حاج صفی هم به تازگی بچه اش به دنیا آمده و یک بازیکن دیگر ما چند روز دیگر فرزندش به دنیا می آید. به هر حال بعد از اینکه بازیکنان متوجه شدند تست کرونای ۴ بازیکن مشکوک است به ما اعلام کردند که حاضر هستند جریمه شوند، اما در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم تست بازیکنان مشکوک به کرونا فردا مثبت نباشد تا ما بتوانیم تمرینات خود را شروع کنیم. به هر حال بازیکنان ما می‌ترسند و نمی‌دانم چه کار کنم تا آن‌ها را دوباره جمع و جور کنم تا تمرین کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها