رویت هلال ماه شوال برای آیت الله مکارم شیرازی ثابت نگردید/ دوشنبه عید سعید فطر است


4 خرداد 1399 - 00:16
5ec97da776534_2020-05-24_00-16
رویت هلال ماه شوال برای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ثابت نگردید.

دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: رؤیت هلال ماه شوال در شامگاه شنبه ۳ خرداد در هیچ نقطه ای از کشور بر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ثابت نگردید و بر این اساس، فردا آخر ماه مبارک رمضان و دوشنبه عید سعید فطر است.

گفتنی است، مبنای حضرت آیت الله مکارم شیرازی، رویت هلال با چشم غیرمسلح می باشد.

رویت هلال ماه شوال برای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ثابت نگردید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec97da776534_2020-05-24_00-16
4 خرداد 1399 - 00:16

دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: رؤیت هلال ماه شوال در شامگاه شنبه ۳ خرداد در هیچ نقطه ای از کشور بر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ثابت نگردید و بر این اساس، فردا آخر ماه مبارک رمضان و دوشنبه عید سعید فطر است.

گفتنی است، مبنای حضرت آیت الله مکارم شیرازی، رویت هلال با چشم غیرمسلح می باشد.

منبع: شفقنا

22

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رتبه 4 کنکور 6 0 پاسخ 1399/3/4 -14:17

حاج اقا تقبل الله.شما با عینکی میبینی که عدسی دارد و ان عدسی در تلسکوپ هم موجود است. پس چطور میشود با عینک دیدن قبول است ولی با تلسکوپ دیدن قبول نیست

زاگرس انارانی 5 1 پاسخ 1399/3/4 -13:14

پس تبعیت از رهبری،که ایشون هم فقیه،وهم مر جع وهم رهبر دینی وسیاسی کشور هستن چه می شود،ایا این اقایون بعدها میتونن ادعا کنند ماتابع رهبری هستیم،قبلا علمای اهل سنت یک روز زودتر یادیرتر عیدو اعلام میکردند خیلیا میگفتند اینا تبعیت ندارند واز نطر سعودیها پیروی میکنند حالا با علما ومجتهدین شیعه چکار کنیم !!!!؟؟

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/3/4 -12:30

روزه مسئله شرعی وشخصی است ومراجع نظر متفاوتی دارند مسائل حکومتی مثل جنگ وصلح نیست که نظر ولایت وفقهی اصل باشد

نظری 4 0 پاسخ 1399/3/4 -09:30

جالبه حکم حاکم شرع برایه مراجع حجت نیست عجب دینی

نصیری 1399/3/4 -11:03

خیلی جالبه نصف مردم ایران امروزنمازعیدخواندندنصف دیگرفردا میخونن

نظری 3 2 پاسخ 1399/3/4 -09:12

هنوزخیلی چیزها هست که برای بعضیها ثابت نشده است مثل ولایت فقیه

فاطمه 2 0 پاسخ 1399/3/4 -08:25

جالبه میگویند امام زمان وقتی ظهور کنند از علم روز استفاده میکنند بعد شما علم روز را قبول ندارید؟

حسن 1 1 پاسخ 1399/3/4 -06:14

باچشم غیرمسلح ،حالا حالا باید روزه گرفت

علیرضا 1399/3/4 -08:58

شاید هم برای همیشه!!!

لزگی اذری 5 10 پاسخ 1399/3/4 -00:59

برای ما نظر رهبریه مهمه چون ایشون ولی امر مسلمین هستند و مابقی باید طبعیت کنندحالا مقلدهای ایشون هرطور صلاح میدونن ،در خانه اگر کس است یک حرف بس است

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks