بازگشایی دریاچه شهدای خلیج فارس از فردا

طاهری از بازگشایی مجدد دریاچه شهدای خلیج‌فارس جهت حضور شهروندان از فردا همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

بازگشایی دریاچه شهدای خلیج فارس از فردا

علیرضا طاهری مدیر بهره برداری دریاچه شهدای خلیج فارس ، ضمن اعلام خبر بازگشایی مجدد دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) جهت حضور شهروندان از فردا همزمان با عید سعید فطر گفت: شهروندان می‌توانند از فردا همزمان با روز عید سعید فطر از ساعت ۷ تا ۲۳ جهت استفاده از امکانات مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس به این مجموعه مراجعه کنند.

مدیر بهره برداری دریاچه شهدای خلیج فارس افزود: با توجه به استقبال شهروندان این امکان وجود دارد که ساعات خدمت رسانی مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا ساعات پایانی شب نیز ادامه پیدا کند.

طاهری با تأکید بر این نکته که تمام اقدام‌های انجام شده در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس بر اساس شیوه نامه وزارت بهداشت تمام تجهیزات و وسایل بازی مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغ شده عفونی می‌شوند،گفت: باید به این نکته تاکید کنم که بازگشایی مجدد دریاچه شهدای خلیج فارس با موافقت سازمان بوستانها، اداره پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و سازمان گردشگری انجام می‌شود.

او تصریح کرد: فعالیت رستوران‌های موجود و دکه‌های تنقلات فروشی در دریاچه شهدای خلیج فارس بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت بهداشت است و تمام اصناف دایر دارای کد فعالیت هستند.

مدیر بهره برداری دریاچه شهدای خلیج فارس تاکید کرد: به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود هرگونه قلیان و منقل را به مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس ممنوع کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها