یک فعال رسانه‌ای عنوان کرد:

حمایت لاریجانی⁩ از ریاست مجلس قالیباف ⁩


3 خرداد 1399 - 17:47
5ec92279c0da1_2020-05-23_17-47
مدیرمسئول سایت انتخاب در توییتی از حمایت لاریجانی⁩ از ریاست مجلس قالیباف ⁩خبر داد.

مصطفی فقیهی  فعال رسانه‌ای و مدیرمسئول سایت انتخاب در توییتی نوشت:

منبعی مطلع به من گفت که ‏«زمانی» مشاور علی لاریجانی با همه ظرفیت‌های او،به کمک قالیباف برای ریاست مجلس شتافته است.

‏حاجی بابایی به واسطه‌ای از لاریجانی در این مورد گلایه داشته که لاریجانی گفته «”زمانی” مستقل و از روی علاقه و دوستی با قالیباف، برای او کار می‌کند»

 

مدیرمسئول سایت انتخاب در توییتی از حمایت لاریجانی⁩ از ریاست مجلس قالیباف ⁩خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec92279c0da1_2020-05-23_17-47
3 خرداد 1399 - 17:47

مصطفی فقیهی  فعال رسانه‌ای و مدیرمسئول سایت انتخاب در توییتی نوشت:

منبعی مطلع به من گفت که ‏«زمانی» مشاور علی لاریجانی با همه ظرفیت‌های او،به کمک قالیباف برای ریاست مجلس شتافته است.

‏حاجی بابایی به واسطه‌ای از لاریجانی در این مورد گلایه داشته که لاریجانی گفته «”زمانی” مستقل و از روی علاقه و دوستی با قالیباف، برای او کار می‌کند»

 

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
قورباقیان 0 0 پاسخ 1399/3/5 -16:50

ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان. شونصد سال لطف کردی از مستقیم و غیرمستقیم علنی و غیر علنی با قانون و بی قانون از رقبای قالیباف و دولت روحانی حمایت کردی ؛ کافیه دیگه از کسی حمایت نکن لطف کن بکش کنار حاجی فقط برووووو

محمد 1 0 پاسخ 1399/3/5 -15:40

اگرریس مجلس ارزه داشت دولت نمی توانست یک دفعه بنزین چهارهزارتومان به سه هزارتومان ببردند هم مجلس وهم دولت بملت ایران خیانت کردندالان گرانی مال همان قیمت یکشبه گران شدندبنزین است

صداقت 1 0 پاسخ 1399/3/4 -15:15

لاریجانی مجلس دهم که به گند کشید.حمایت لاریجانی از قالی باف به ضرر،قالیباف تمام می شود.

سینا 1 0 پاسخ 1399/3/4 -09:15

آخه قالیباف حمایت تو ضایع را برای چی میخواد؟؟!!!!!!!

خدایار 0 1 پاسخ 1399/3/4 -00:43

لاریجانی از اصلاح طلب حمایت از قالیباف یعنی لاریجانی دیگر در مجلس