تازه‌ترین قیمتها از بازار سکه و طلا

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز بازار سکه و طلای داخلی همچنان روند صعودی محدودی داشته است؛.

تازه‌ترین قیمتها از بازار سکه و طلا

محمد کشتی آرای در رابطه با آخرین قیمت های مبادلاتی سکه و طلا در بازار امروز (شنبه)، اعلام کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ادامه داد: قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که افزایش در حدود ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. ربع سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان تومان قیمت دارد.

اما قیمت طلای ۱۸ عیار نیز امروز کاهش جزیی کمتر از ۱۰ هزار تومانی داشته و به ازای هر گرم ۷۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شده است. هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۳۳ دلار ثبت شده است که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته که در نهایت ۱۷۴۰ دلار ثبت شده بود، در همان محدوده قیمتی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها