ثروتمندترین فرد دنیا؛ حقایقی شگفت‌انگیز درباره ثروت ۱۲۰ میلیارد دلاری جف بزوس

جف بزوس، ثروتمندترین فرد دنیا، در میان فهرست پنج‌تایی ثروتمندترین افراد دنیا تنها کسی است که در سال ۲۰۲۰ ذره‌ای از ثروت خود را از دست نداده است.

ثروتمندترین فرد دنیا؛ حقایقی شگفت‌انگیز درباره ثروت ۱۲۰ میلیارد دلاری جف بزوس

مدیرعامل آمازون ظرف سه ماه اول سال ۲۰۲۰ بیشتر از ۵ میلیارد دلار کسب درآمد کرد، مسأله ای که ثروت خالص او را به ۱۲۰ میلیارد دلار رساند.

بزوس از خاندان سلطنتی بریتانیا هم ثروتمندتر است. حتی جدایی از همسر سابقش، مکنزی بزوس، در سال ۲۰۱۹ هم باعث نشد جف بزوس جایگاه خود به عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را از دست دهد. بعد از این جدایی، یک سهام چهار درصدی در شرکت آمازون به ارزش تقریبی ۳۵/۷ میلیارد دلار برای مکنزی بزوس باقی ماند که او را در مقام چهارم ثروتمندترین زنان دنیا قرار داد.

گرچه حقوق سالیانه جف بزوس تنها ۸۱،۸۴۰ دلار است، اما بیشتر ثروت او مربوط به سهامش در شرکت آمازون است. ثروتمندترین مرد دنیا در هر ثانیه ۲،۴۸۹ دلار کسب درآمد می کند که این میزان بیشتر از دو برابر پولی است که یک فرد شاغل متوسط آمریکایی در عرض یک هفته درمی آورد.

چندی قبل وبسایت Comparisun نتیجه تحلیل نرم افزاری خود را اعلام کرد که نشان می داد اگر ثروت شخصی جف بزوس با همین سرعت فعلی به رشد خود ادامه دهد، احتمالاً او تا سال ۲۰۲۶ یعنی زمانی که ۶۲ سال دارد، به اولین تریلیونر تاریخ تبدیل شود.

منبع: روزیاتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بازتشسته
    0

    هر که بامش بیش. برفش بیشتر..افزایش مستمری بازنشستگی سال 99 ایشان در هیت دولت تصویب شد یا نه!؟به قول شیخ حسن جوری در سربداران ...انشاا.....اخررررررت

  • استقلال
    0

    احتمالا ایران داره میگرده دنبالش که بگیرن اعدامش کنند !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها