توزیع ۲۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع ۲۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ایلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۲۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ایلامی

قنبر موسی نژاد در رزمایش «همدلی برای ایران همدل» که توسط کمیته امداد منطقه دو ایلام برگزار شد بیان کرد: توزیع این کمک ها در بین نیازمندان این استان که با مشارکت افراد خیر و نیکوکار این استان تأمین شده اند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه هدف از اجرای این رزمایش علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است افزود: تلاش ما این است که در ماه مبارک رمضان هر یک از خانواده های مددجو حداقل یک نوع خدمت و کمک از این نهاد دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات این نهاد به مددجویان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با خانواده های نیازمند به منظور بررسی مشکلات آنان با مشارکت برخی از مسئولان استانی یکی از این برنامه ها بوده که در این زمینه بیش از هزار خانواده نیازمند مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند.

موسی نژاد اجرای طرح اکرام و محسنین را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان توسط این نهاد عنوان کرد و گفت: در این مدت تعداد ۳۰۰ کودک یتیم و ۱۰۰ فرزند نیازمند محسنین در این استان صاحب حامی شده اند.

وی با تقدیر از مشارکت افراد خیر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان این استان گفت: امیدوارم مشارکت مردم در این زمینه همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها