پشت‌ پرده عکس یک زن که فضای مجازی را شعله‌ور کرد + عکس

انتشار تصاویر ژاکلین با دندان‌های نامرتب و بعد از آن تغییر باورنکردنی وی با جراحی فک مخاطبینش را با شک در باره حقیقت ماجرا مواجه کرد.

پشت‌ پرده عکس یک زن که فضای مجازی را شعله‌ور کرد + عکس

ویدیو‌های تغییر ظاهرا و خوشتیپ شدن در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام کم نیستند و قبلا از بی خانمانی برایتان گفتیم که بعد از یک پیرایش ساده شبیه به مدل‌های جذاب شده بود. از آنجایی که تعداد این ویدیو‌ها بی شمار است احتمال دارد که برخی از آن‌ها از دید شما پنهان شوند؛ از آن جمله ویدیوی مربوط به تغییر شکل زنی است که بعد از انجام ارتودنسی و جراحی فک تغییر ظاهر اساسی پیدا کرده و ویدیوی قبل و بعد او تاکنون ۱۵ میلیون مرتبه در تیک تاک دیده شده است.

ژاکلین آلاکائو ابتدا چندین عکس خود را با دندان‌های کج و نامرتب که از دهانش بیرون زده بودند منتشر کرد و سپس به گفته خودش بعد از انجام ارتودنسی و جراحی فک آن‌ها را با دندان‌های مرواریدی و سفیدش جایگزین کرد و اینگونه شد که به شهرت رسید.

او در کنار کلیپی که از خود منتشر کرد این توضیحات را آورد: قبل و بعد از آنکه با یک جراح دندانپزشک ازدواج کردم!

ژاکلین برزیلی از آن زمان تاکنون ۱۵۱ هزار دنبال کننده در تیک تاک پیدا کرده و در اینستاگرام نیز ۱۵ هزار فالوور دارد. پستی که او در صفحه تیک تاک خود منتشر کرد نیز از ابتدا تا امروز بار‌ها و بار‌ها بازنشر شده است و ده هزار نفر برای او کامنت گذاشتند.

در این میان برخی برای او ابراز خوشحالی کردند که از ظاهر آزاردهنده اش راحت شده و برخی دیگر از زیبایی‌های ظاهر جدیدش گفتند. جالب آنکه جراحان زیبایی و متخصصان آرایشی نیز تصویری از او روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند تا از کار پزشک جراحش تجلیل کنند.

هرچه بر تعداد بینندگان این کلیپ اضافه شد این پرسش در ذهن برخی شکل گرفت که آیا تغییر ظاهری ژاکلین واقعی بوده یا اصلا با یک کلیپ ساختگی طرف هستند. در نهایت مشخص شد که حق با آن‌ها بوده و این کلیپ کاملا ساختگی بوده.

خود ژاکلین هم وقتی دستش رو شد تایید کرد که صرفا قصد شوخی داشته و با قراردادن یک دست دندان مصنوعی در دهانش این تصاویر را ساخته است.

او در ادامه با انتشار کلیپ دیگری از ظاهر واقعی اش نوشت: من توانستم شما را سرکار بگذارم.

بعد از آنکه دست ژاکلین برای دنبال کنندگانش رو شد او مجددا دندان‌های مصنوعی خود را در دهان گذاشت و ویدیو‌های جالب دیگری از این ظاهر در صفحه تیک تاک خود منتشر کرد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها