ضمانت آزادی ۲۰۷ متهم با فیش‌های حقوقی جعلی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری جاعل حرفه‌ای اسناد ضمانت حقوقی که اقدام به آزاد سازی ۲۰۷ متهم با فیش‌های جعلی کرده بود، خبر داد.

ضمانت آزادی ۲۰۷ متهم با فیش‌های حقوقی جعلی

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، گفت: در پی شناسایی فردی توسط دادسرای شهرستان فیروزکوه مبنی بر جعل فیش حقوقی و اقدام به ضمانت و آزاد سازی یک متهم از مرجع قضائی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی پلیس، محل زندگی و اختفاء متهم در شهرستان "فردیس" از توابع استان البرز شناسایی و پس اخذ نیابت قضائی، ماموران به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان فیروزکوه منتقل کردند.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده از متهم مشخص شد، وی از کارمندان بازنشسته یکی از سازمان‌ها بوده که از سال ۱۳۸۷ تا کنون اقدام به ضمانت و آزاد سازی ۲۰۷ متهم قضائی با فیش حقوقی جعلی در ۱۷ مرجع قضائی در استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان و دریافت مبالغی به عنوان حق الزحمه از خانواده‌های آنان کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم در مواجهه با ادله پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، اذعان داشت: تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد و دراین خصوص پرونده اولیه تشکیل و جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها