نریمانی:

دنیا غاصب بودن رژیم صهیونیستی را درک کرده است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک بودن نابودی رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: دنیا غاصب بودن رژیم جعلی صهیونیستی را درک کرده است.

دنیا غاصب بودن رژیم صهیونیستی را درک کرده است

آیت الله امان الله نریمانی در گفت وگویی، با اشاره به بیانات جامع مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی در برابر ظالمان است و انشالله این مقاومت به زودی جواب می دهد و به زودی رژیم جعلی صهیونیستی از دنیا برچیده خواهد شد.

آیت الله نریمانی گفت: امروز دنیا با غاصب بودن اسرائیل آشنا شده و در ادامه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید به دولت ها و حکومت های خود برای قطع رابطه با رژیم جعلی صهیونیستی فشار آورده و از این طریق زمینه نابودی ظالم را فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری سپس اشاره ای هم به اقدام هوشمندانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس داشت و گفت: روز قدس در ابتدا با یک راهپیمایی ساده مردم ایران اسلامی آغاز شد و در سالهای بعد دامنه برگزاری آن گسترده تر شده و امروز به کشورهای اروپایی و آمریکایی هم کشیده شده است.

وی تاکید کرد: تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری یک روز به نام روز جهانی قدس، آرام آرام چشم و گوش جهانیان را برای شناخت ظالمان و ایستادگی در برابر آنان باز کرد و امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل ظالمان در پهنه گیتی باشیم.

آیت الله نریمانی در ادامه با اشاره به بی توجهی سازمان ملل و مجامع حقوق بشر به حقوق زنان و کودکان فلسطینی، گفت: واقعیت این است که دشمنان اسلام از قدرت گرفتن مسلمانان واهمه دارند و این ترس آنها مانع از این می شود در قبال حقوق کودکان و زنان مظلوم فلسطینی احساس مسئولیت کنند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها