غلامپور: کرونا شادی گل من را هم خراب کرد!

مربی استقلال می‌گوید باید در شرایطی به تمرینات برگردیم که هر روز بچه‌ها از محیط بیرون وارد محل تمرین می‌شوند و این شرایط را تا حدودی نگران‌کننده می‌کند.

غلامپور: کرونا شادی گل من را هم خراب کرد!

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان تیم استقلال پس از حضور در مجموعه انقلاب و انجام تست‌های مربوط به آزمایش‌های کرونا با ما همکلام شد.

آقای غلامپور! اوضاع تست و آزمایشات چطور بود؟
خوب بود. به هرحال این تستی بود که باید انجام می‌شد. جدا از این‌که قرار است به تمرینات برگردیم این تست برای تشخیص شرایط جسمانی خودمان هم خوب است. فقط امیدوارم وضعیت به خوبی پیش برود.

هنوز نگران هستید؟
طبیعی است که نگران باشیم. به هر حال هنوز این بیماری از کشور خارج نشده و درمانش را هم پیدا نکرده‌اند. باید در شرایطی به تمرینات برگردیم که هر روز بچه‌ها از محیط بیرون وارد محل تمرین می‌شوند و این شرایط را تا حدودی نگران‌کننده می‌کند.

تست‌ها به چه ترتیب بود؟
هم تست خون دادیم و هم از مخاط حلق و بینی‌مان نمونه‌برداری کردند تا ظرف روزهای آینده نتیجه‌اش را به کادر پزشکی باشگاه اعلام کنند.

جلسه توجیهی هم داشتید؟
بله جلسه توجیهی را هم برای بچه‌های تیم و کادر فنی تشکیل داده بودند که در آن یک دکتر درباره کرونا، خطراتش و راه‌های پیشگیری از آن برای بچه‌ها صحبت کرد.

پیش‌بینی خودتان از روزهای آینده چیست؟
به هر حال گفتند ما باید برویم و تمرین کنیم. کاری غیر از این نمی‌توان انجام داد. وزارت بهداشت و وزارت ورزش به این نتیجه رسیدند که کرونا این‌قدر کاهش پیدا کرده که می‌توان تمرین کرد. ولی خب به هر حال فوتبال ورزش دور از هم نیست. تنیس یا بدمینتون نیست که کسی با کسی ارتباط نداشته باشد. فوتبال یک ورزش درگیرانه است و بالاخره بازیکنان به‌هم نزدیک می‌شوند.

مسابقات بوندس‌لیگا را دیدید؟ نظر شما درباره آن‌ها چه بود؟
شرایط برای نیمکت‌نشینان و کادر فنی بیرون از زمین خوب بود ولی باز هم می‌دیدیم که درون زمین بازیکنان کاملاً به‌هم نزدیک می‌شدند و حتی درگیری‌های تن به تن هم داشتند. این ذات فوتبال است و نمی‌توان از آن فرار کرد. فقط امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که کسی در این بین آسیب نبیند.

شادی‌گل‌های‌شان را هم دید؟
بله شادی‌گل‌های‌شان هم جدید بود، چون به هر حال در استادیوم خالی کاری بهتر از آن نمی‌شود انجام داد.

یکی از شادی گل‌های معروف فوتبالی‌ها مختص به خود شماست! فکری برایش کرده‌اید؟
بله من همیشه بعد از گل هم‌تیمی‌هایم را به آغوش می‌کشم ولی خب باید از این به‌بعد سر جایم بنشینم و فقط دست بزنم. کرونا شادی گل‌هایم را هم خراب کرد.

تمرینات از کی شروع می‌شود؟
طبق برنامه گفتند از امروز باید دور هم جمع شویم. امیدوارم در نهایت همه‌چیز ختم به‌خیر شود.

دروازه‌بانان تیم تان را دیدید؟
بله! همه حال‌شان خوب بود و از نظر جسمانی هم به نظر آماده می‌رسیدند.

چند وقت بود یکدیگر را ندیده بودید؟
درست ۷۰ روز! شاید هم بیشتر. خیلی وقت بود یکدیگر را ندیده بودیم.

پیش‌بینی‌تان از بازی با فولاد چیست؟
فعلاً برنامه یک بازی را به ما داده‌اند که عقب افتاده است. سفر به اهواز هم به نوبه خود خطر دارد ولی فعلاً کاری غیر از اجرای برنامه‌های پیش‌رو نمی‌توان کرد.

منبع: خبر ورزشی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها