گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی مفصل از سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز قدس نوشت: رهبری ایران، اسرائیل را یک غده سرطانی توصیف کرد.

گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس

خبرگزاری آسوشیتدپرس، نوشت: رهبری ایران روز جمعه در سخنرانی خود با حمایت مجدد از فلسطین، اسرائیل را غده سرطانی خواند و تاکید کرد که بدون تردید این غده ریشه خواهد شد و از بین خواهد رفت.

آسوشیتدپرس ادامه داد: سخنرانی آیت الله خامنه ای به مناسبت روز قدس انجام گرفت که هر ساله با حضور گسترده مردم ایران در شهرهای مختلف این کشور و همچنین کشورهای متحد جمهوری اسلامی برگزار می شود اما این بار به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایران از تظاهرات کنندگان خواست تا در خانه بمانند.

آسوشتدپرس در ادامه گزارش داد: رهبری ایران در سخنان امروز خود به طور مکرر از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی یا ویروس نام برد و از آمریکا و غرب برای تجهیز آن با انواع ابزارهای نظامی و غیر نظامی و حتی با سلاح اتمی انتقاد کرد.

این گزارش می‌افزاید: وی اظهار داشت، همانطور که امروز انسان های با شعور مبارزه با کرونا را واجب می دانند، مبارزه با ویروس دیرپای صهیونیسم نیز ضروری است و طولی نخواهد کشید که این ویروس به همت و ایمان و غیرت جوانان از منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

آسوشیتدپرس در گزارش خود افزود: آیت الله خامنه ای در بخشی از این سخنرانی به انتقاد از بی عملی برخی کشورهای عربی در مواجهه با مسئله فلسطین پرداخت و تاکید کرد که این کشورها با فراموشی وظیفه انسانی، اسلامی و سیاسی به اهداف دشمن کمک کرده اند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان به مناسبت روز جهانی قدس که به صورت زنده برگزار شد، تاکید کردند که غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و سرزمین اجدادی خود، آن هم با شدیدترین شکل از جنایت و ادامه آن در طول دهه ها از بزرگترین نشانه‌های سبعیت بشری است.

ایشان همچنین، هدف اصلی و نزدیک غربی ها و کمپانی های یهودی از تشکیل دولت صهیونیستی را داشتن یک پایگاه در غرب آسیا و اعمال نفوذ در کشورهای این منطقه دانستند و خاطر نشان کردند که اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پاید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها