تبعیض آشکار شبکه سه بین عادل و میثاقی

در روزهای تعطیلی مسابقات لیگ برتر پخش برنامه فوتبال برتر نه تنها کم نشده بلکه این برنامه در روزهای بیشتری روی آنتن می‌رود.

تبعیض آشکار شبکه سه بین عادل و میثاقی

در چند ماه اخیر و با وجود تعطیلی مسابقات لیگ برتر پخش برنامه فوتبال برتر از شبکه سه قطع نشده و حتی در برخی از روزهای هفته هم این برنامه درباره موضوعات مختلف روی آنتن رفته است؛ اتفاقی که ما را‌‌ یاد‌‌ زمانی می‌اندازد که شبکه سه به خصوص این اواخر به بهانه پخش مسابقات کم اهمیت هم برنامه نود را لغو می‌کرد و بعضی اوقات هم فردوسی‌پور برای گرفتن زمان بیشتر کارش به التماس می‌کشید! این مقایسه بیش از هر چیز نشان می‌دهد مسئولین شبکه سه چقدر برای موفقیت برنامه میثاقی در تلاش هستند و می‌خواهند هرطور که شده این برنامه جای نود و عادل را پر کند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ساسی
    0

    و البته، این دخیل بستن "خبرآنلاین" برفردوسی پور هم قابل تامل است!!!!! بفرمایید به جناب خبرآنلاین، جای دیگر روزی بجو که این قبر توش دیگه مرده نیست.

  • .......
    1

    واقعا عادل حیف شده.... اگر کمی قدر خودشو بدونه از این مملکته جهنمی میره....میثاقی انگشت کوچیکه ی عادل هم نیست

  • علی
    0

    بدبختی از آنجا شروع شد که یک سری ویژه خوار وارد سیستم شدند ، مغزهای متحجر در همه جا رخنه کردن و گرنه کی هست که بتونه بهتر از اقای فردوسی پور جایگزین پیدا کنه

  • کوروش
    0

    حکایت کار صدا و سیمای ما حمایت حکومت های خود رای هستند که چون به مردمشون اهمیت نمیدم محکوم به زوالند .صدا و سیما هم چون به خواست مردم احترام نگذاشته مردم نگاه نمی‌کنند .میرن بی بی سی من وتو ایران اینتر نشنال نگاه میکنند .این یعنی خیانت به کشور که باید عاملان آن محاکمه شوند.لطفا سانسور اخه.

  • لیلا
    1

    عادل فردوسی نماد یک مرد فهیم تحصیلکرده قدرت بیان بالا آی کی یو بسیااربالا خوش صدا.خوش تیپ. هرچه خوبان همه دارن عادل تنها داره. بقول بنیامین خواننده دنیادیگه مث عادل نداره نداره نه میتونه بیاره زنده باشی دلاور.میثاقی باپارتی اومد.

  • مصطفی براهی
    0

    آقای فردوسی‌پور واقعاً عالیه نشه جریان امیر تتلو

  • رسول آواره
    0

    به فروغی مغرور بگویید از وقتی فردوسی پور از شبکه سه رفته من دیگه برنامه میثاقی پاچه خوار که هیچ کلا فوتبال و اصلا شبکه سه تحت مدیریت فامیل جناب حداد رو نمی بینم آخه انگار مثل دبیرستان خصوصی آقازاده شبکه سه هم شبکه خصوصی و ارث پدری بعضیها شده و انگار نه انگار که مال مردمه و از بودجه عمومی پول هنگفت می گیرن، ممکنه دستور حذفش از بالا دستیا و مافیای فوتبال بوده نمیدونم ولی تازگیها از بس همه جا اسم مافیا و دلال می شنویم که دیگه هیچی واسه مون جذابیت نداره و کلا حس آوارگی داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها