آخرین جزئیات از وضعیت رانش زمین در ساوه؛

۲ محور روستایی ساوه قطع شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی آخرین جزئیات از وضعیت رانش زمین در ساوه را تشریح کرد و گفت: ۲ محور روستایی ساوه قطع شد البته رانش زمین ادامه دارد.

۲ محور روستایی ساوه قطع شد

حمید غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی با اشاره به وقوع رانش زمین در منطقه شهرستان ساوه اظهار داشت:در مسیردو روستای مرق و مرقکان شهرستان ساوه به دلیل بارش های اخیر زمین سست شده وشاهد رانش زمین در این دومسیر بودیم و محور این دو روستا مسدود شده است.

وی افزود: به محض اطلاع از وضعیت پیگیری و حل مشکل پیش آمده در دستور کار قرار گرفت البته خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی از رانش زمین در منطقه شهرستان ساوه گزارش نشده است.

غیاثی ادامه داد: به محض اینکه متوجه این حادثه شدیم هم مدیریت بحران شهرستان و هم استان اقدامات لازم را انجام دادند و قرار شد راهداری هر چه سریع تر مسیر را باز کند ولی به خاطر اینکه زمین رانش دارد همکاران ستادمدیریت بحران در محل حضور دارند که با متوقف شدن رانش اقدامات برای باز کردن مسیرها انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان مرکزی تصریح کرد: گاز آن منطقه به دلیل امنیت و اینکه عبور از کنار جاده بود قطع شده که با پایان رانش اقدامات جهت برطرف کردن مشکلات این دو روستا آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها