رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

کشف ۳۵ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ در غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۳۵ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی اتوبان شهید باکری خبر داد.

کشف ۳۵ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ در غرب تهران

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد، مالک پارکینگ خودرویی در حوالی اتوبان باکری تعداد قابل توجهی از انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: هویت مالک پارکینگ و عامل احتکار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی روز گذشته تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به دستگیری هر دو متهم پرونده، افزود: در بازرسی از این پارکینگ ۳۵ دستگاه انواع خورو شامل: ۸ دستگاه تیبا، ۷ دستگاه پراید، ۵ دستگاه ساینا، ۶ دستگاه پژو ۲۰۶، ۵ دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه هایما، ۳ دستگاه ال نود کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا خوزستان
    0

    بنده چند وقته که از طریق اینترنت قصد خرید خودرو از سایپا داشتم ولی نتوانستم یک خودرو ثبت نام کنم حالا کسانی که ده ها و صد ها و این مورد جدید چند هزار خودرو خرید کردند تا با سود زیاد در بازار بفروشند.دستگاه قضا و نهاد های امنیتی به راحتی آب خوردن می‌توانند مسبب این وضع آشفته در خودرو و هر حوضه دیگر را پیدا کنند و کسانی که در رده های بالای مسئولیت دولتی هستند باید به شدید ترین وجه ممکن مجازات شوند و اینکه آن زن و شوهر که چند هزار خودرو را با زد و بند و رشوه با مسئولان رده بالای سایپا و حاکمیتی توانسته اند خریداری کنند اعدام کنید و مسئولین رده بالا با زندان و جریمه مواجهه شوند به هیچ وجه افکار عمومی را راضی نمی‌کند بلکه فکر کنم زندان و مصادره اموال و خودروهای این زن و شوهر و اعدام مسئولین مرتبط با پرونده بیشتر به عدالت نزدیکتر است تا حکم فعلی. وقتی طناب دار بیخ گوش متخلفین دولت و حکومت سنگینی کند هرگز کسی نمی‌تواند این حجم از تخلف را به راحتی انجام دهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها