سردار رحیمی: بازداشت دلالان تأثیر چندانی روی بازار ارز ندارد

رئیس پلیس پایتخت گفت: دلالان ارزی تنها یکی از عوامل افزایش قیمت ارز هستند، موضوعات مختلفی بر افزایش قیمت ارز تأثیر می‌گذارد که آن موضوعات در اختیار پلیس نیست.

سردار رحیمی: بازداشت دلالان تأثیر چندانی روی بازار ارز ندارد

سردار حسین رحیمی در پاسخ به این سؤال که چرا بازداشت دلالان ارزی و تلاش گسترده پلیس برای برخورد با آنها، تأثیر چندانی روی کاهش قیمت ارز نمی‌گذارد، اظهار کرد: دلالان ارزی فقط یکی از عوامل افزایش قیمت ارز هستند و این موضوع دلایل دیگری نیز دارد.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: موضوعات مختلفی بر افزایش قیمت ارز تأثیر می‌گذارد که آن موضوعات در اختیار پلیس نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان پلیس، با دلالان ارزی برخورد خواهیم کرد و آنها را رها نمی‌کنیم همچنین پلیس تهران بزرگ بانک اطلاعاتی خوبی از دلالان ارزی دارد.

این مقام انتظامی متذکر شد: متأسفانه این افراد پس از دستگیری و آزاد شدن، مجدداً به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهند اما پلیس در مبارزه با این افراد خسته نخواهد شد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    چون دلالی در کار نیست اگه سازمان یافته توسط دولت نیستنند ازطریق خارج شدن پول از حساب و وارد شدن پول از باید کنترل شوند و جرخش حساب افراد زیر هجده سال ممنوع شود مگه رصد کردن حسابها کاری دارد و مالیات سنگین وضع شود

  • بینام
    0

    سلام اینکه دلالهای ارزی بازداشت میشن تاثیری روی ارز نمیزاره بخاطر مسولین دست دارن باهاشون

  • بینام
    0

    خدالعنت کنه خیانتکارای کثیف

  • کاربر ناشناس
    0

    دمد گرم لب کلام رو گفتی!!!!!!!

  • رضا خوزستان
    0

    وضع فعلی بازار ارز فقط به خاطر وضعاقتصاد مملکت است. رکود و رشد منفی اقتصاد باعث شده پول ملی جزو بی ارزش ترین پول های دنیا قرار گیرد و هر روز و هر ما بی ارزش تر میشود وگرنه دلار ارزشش بالا نرفته.با این وضع باید منتظر دلار 25هزار و شاید 30 هزار هم باشیم.ملاک ها و متمولان هر روز پولدارتر و مردم عادی هر روز فقیر تر میشن.

  • mohsen
    0

    بترسید از اون روزی که صبر مردم تموم بشه اون وقت مثل شاه باید دمتون بزارید رو کولتون برید البته اگه شانس بیارید بتونید فرار کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها