حفظ اعتماد ایجاد شده نسبت به بازار بورس مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ اعتماد ایجاد شده نسبت به بازار سرمایه و بورس تاکید کرد.

حفظ اعتماد ایجاد شده نسبت به بازار بورس مورد توجه قرار گیرد

پروانه مافی در گفت: در یکی دو ماه اخیر کارهای خوبی صورت گرفته که یکی از آن‌ها حمایت و حرکت جسورانه دولت در بازار بورس و سرمایه است. شاید ما انتظار این جسارت را ا زدولت نداشتیم ولی دولت خیلی خوب و مناسب در این بازار وارد شد و توانست جلب اعتماد کند و سرمایه‌های خرد را جذب کند.

در حال حاضر اعتماد مناسبی در بازار بورس و سرمایه ایجاد شده که حفظ آن مهمتر است و دولت باید این اعتماد را قویا حفظ کند.به نظر من اگر این اعتماد حفظ شود حتی به افزایش سرمایه اجتماعی هم کمک می‌کند.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: حرکت خوب دیگری که دولت اخیرا داشت تغییر در مدیریت وزارت سمت بود. البته این کار برای بخشی از مجلسی‌ها کمی دیر شده بود و زودتر انتظار می‌رفت که انجام شود ولی بالاخره انجام شد و نوری در دل مردم روشن کرد.

ما در پس خواسته‌های مردم هستیم و می‌بینیم که چند قدمی که سرپرست وزارت خانه اخیرا برداشته توانسته مردم را امیدوار کند.دولت باید خیلی مراقب این امیدهایی باشد که دارد جوانه می‌زند و باید حواسش باشد که این هارا حفظ کند.

مافی با بیان این‌که «زندگی، اقتصاد و معیشت مردم قطعا در پسا کرونا تغییر می‌کند و شکل گذشته را نخواهد داشت» گفت: مدل‌های گذشته در این دوران کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ، اقتصاد دیجیتال که مهمترین و موثرترین شکل اقتصاد است بروز کرده و مسیر تکاملش را طی می‌کند و باید در ایجاد کسب و کارهای جدید به آن توجه شود.بخش اقتصادی دولت هم باید برنامه‌های خود را به صورت علنی و عملی اعلام کند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «بکارگیری زنان و جوانان از راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید بوده و هست» افزود: تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته ولی هنوز مورد انتظار مردم نیست و مردم دوست دارند این اقشار را خصوصا در پست‌های ملی بیشتر ببینند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها