اولین تصاویر از لحظه استرداد "الکس" سرکرده باند قاچاق دختران


1 خرداد 1399 - 09:39
5ec60d0ca6e4c_2020-05-21_09-39
اولین تصاویر از لحظه استرداد "الکس" سرکرده باند بزرگ قاچاق دختران به ایران و اعترافات او منتشر شد.

اولین تصاویر از لحظه استرداد "الکس" سرکرده باند بزرگ قاچاق دختران به ایران و اعترافات او منتشر شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ec60d0ca6e4c_2020-05-21_09-39
1 خرداد 1399 - 09:39

70

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یک ایرانی اصفهانی 0 0 پاسخ 1399/3/2 -12:41

الکس کثیف وجنایت کار باید به بدتری وجه ممکن زجر کش شود کثافت اشغال

پاسارگاد 0 3 پاسخ 1399/3/2 -00:34

با اینا میخوان حواس ملتو پرت کنن از فلاکتها و...

غلام 9 0 پاسخ 1399/3/1 -19:14

اعدام حق این حرامزاده ست....ای کاش اهداف سیاسی پشت این ماجرا نباشد...کاش اون دم کلفتای حکومتی که همدست این آشغال هستن رو هم معرفی کنن

ش ش 6 2 پاسخ 1399/3/1 -17:57

از زمان ریاست جمهوری خاتمی این پرونده در سطح ملی مطرح شد و جنجال های سیاسی به پا کرد . اونوقت بعد از بیست سال یه آدم دسته چندم رو رفتید پیدا کردید نشون مردم میدید ؟؟؟ یعنی بیست سال دنبال این شخص گشتید ؟؟؟ یعنی باور کنیم برادران قاچاقچی و مسئولین پایه یک توی این تجارت نبودند و فقط شما بیست سال دنبال این یه آدم گشتید ؟؟؟ لعنت به روح پدر هر چی دروغگو توی ای رژیم هست .

پیام 1 0 پاسخ 1399/3/1 -15:35

دخترها رو میاورده ایران ؟ یا میبرده دبی ؟

مرتضی 5 0 پاسخ 1399/3/1 -15:23

دخترا خودشون میدونستن واسه چه کاری دارن میرن اون ور آب! دیگه این اسمش قاچاق دختر نیست که؟

ایرانی 2 3 پاسخ 1399/3/1 -12:48

درآمریکا مردم تصاویر نشستن فضا پیما روی سطح آب را میبینند ما در ایران ... آخ اگر مدیریت جهانی را بما بدهند چه شود.

ناشناس 11 0 پاسخ 1399/3/1 -11:24

اعدام برزنده خودش ومادرشه

کاربر ناشناس 1399/3/1 -15:10

هااینها را اعدام کنیدوبا آتش بسوزانید حرامزادهارا مایه ننگ است برای مملکت وحتی جهان.

ایرانی 11 0 پاسخ 1399/3/1 -11:02

این حرومزاده و امثال این که کم هم نیستن را باید تکه‌تکه کرد.......

ایرانی 1399/3/1 -13:02

اگر اعدام راه حل بود الان نه سلطان مواد مخدر و نه سلطان خودروونه سلطان بی غیرتی و نه بیشمار سلطانهای دیگر داشتیم.جیزی که ما کم داریم افراد هوشمند در صحنه است و این یعنی دست به تغییرات یزرگ زدند و راه هموار کردن برای ورود ایشان است.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks