فال روزانه پنج‌شنبه اول خرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه اول خرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال جاری برایتان یکی از بهترین سال‌ها خواهد بود، به این دلیل که نه تنها مشکلات و سختی‌های گذشته را پشت سر خواهید گذاشت بلکه قدرت فهم و درک تان نیز از شرایط کنونی افزایش خواهد یافت و راه‌های جدیدی را برای رسیدن به هدف هایتان پیدا خواهید کرد. در ماه مهر کمک‌های فراوانی را از دیگران کسب خواهید کرد و فرصت‌های تازه‌ای به رویتان گشوده خواهد شد. حتی ممکن است کار جدیدی را آغاز کنید که وضعیت مالی تان از این رو به آن رو کند. اگر می‌خواهید تحصیلات خود را ادامه دهید موقعیت‌های خوبی در زمینه رشته مورد علاقه تان برای شما فراهم خواهند شد. با برنامهریزی پیش روید تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق افتد.

فروردین

امروز روز خوبی برای بیرون رفتن با دوستانتان است. اگر چه همه ما به تنهایی احتیاج داریم، اما تنهایی زیاد، شما را گوشه گیر خواهد کرد پس از همین حالا تلفن را بردارید و قرار بگذارید. خوش بینی شما به اوج خود خواهد رسید طوری که احساسات خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. اگر هوا خوب است، سعی کنید ساعاتی را به فعالیت‌های بیرون از خانه اختصاص دهید. دوچرخه سواری، پیاده روی یا حتی نوشیدن یک فنجان چای در ایوان خانه می‌تواند بر روحیه شما تاثیر خوبی بگذارد. امروز بعدازظهر تغییراتی را در احساسات خود مشاهده خواهید کرد. موفقیت با شما است اگر به ندای قلب تان گوش فرا دهید.

اردیبهشت

شاید لازم باشد درباره هدف‌های بلند مدتتان کمی فکر کنید. طبیعی است که برای هزینه‌های زندگی تان نگران باشید، اما صحبت با افراد با تجربه می‌تواند به شما در این راه کمک کند و کمی به ذهن تان آرامش دهد. اگر درباره کاری که می‌خواهید انجام دهید تردید دارید، بهتر است کمی آن‌ها را به تعویق بیندازید. در مورد مسائل عشقی، شانس تان را دوباره امتحان کنید. اگر مجرد هستید، به زودی با فردی در محیط کار آشنا خواهید شد که می‌تواند در آینده شریک زندگی خوبی برایتان باشد.

خرداد

اگر می‌خواهید انرژی فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشید، امروز را در آرامش کامل به سر ببرید. به سلامت خود اهمیت دهید. به عنوان مثال ورزش و غذا‌های مقوی برای خود درست کنید. به جزییات زندگی خود با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر حواستان پرت موضوعات مختلفی است، امروز زمان مناسبی برای تمرکز روی علاقه‌مندی هایتان است. با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید. اگر می‌خواهید به هدف‌های بلند مدت احساسی تان برسید، از همین امروز آن‌ها را با شریک زندگی تان در میان بگذارید.

تیر

امروز ارتباط شما با شخصی که مدتی با او در تماس نبوده اید، دوباره شکل خواهد گرفت. فقط سعی کنید نیمه پر لیوان را ببینید و به جای احساسات برمنطق خود تکیه کنید. امروز باید مراقب خود باشید و تا جایی که می‌توانید به سلامت خود اهمیت دهید. برای تنفس هوای تازه به پیاده روی بروید و برای خود یک نوشیدنی مقوی بخرید. این کار احساس مثبت را در شما افزایش خواهد داد. اگر می‌توانید با دوستانتان قرار ملاقاتی بگذارید تا احساس تنهایی نکنید، البته آن دسته از افرادی که به شما انرژی مثبت می‌دهند. وقت آن است کاری را که در گذشته رها کرده بودید، دوباره آغاز کنید.

مرداد

شاید یادتان رفته باشد، اما ارتباط با دیگران می‌تواند بر شادی زندگی شما بیافزاید. اگر مجرد هستید، از میان گزینه‌هایی که پیشرو دارید یکی را انتخاب کنید. عشق راه را به شما نشان خواهد داد، اگر چه شاید روند آن در ابتدا کند باشد، اما در نهایت شما موفقیت را نه تنها در روابط خود بلکه در دیگر زمینه‌های زندگی نیز با کمک او احساس خواهید کرد. امروز انرژی لازم برای به پایان رساندن یکی از هدف‌های زندگی تان را که از مدت‌ها قبل آغاز کرده اید، به دست خواهید آورد. اگر به فکر پروژه‌ای هستید که دیگران آن را غیر قابل اجرا می‌بینند، همین حالا قدم‌های اول را بردارید. امروز روز فعالیت است، اما با احتیاط به جلو حرکت کنید.

شهریور

امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می‌شود، اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را برطرف خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می‌گردید. اگر به فکر خوشگذرانی هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانتان را به روز دیگری موکول کنید. دوراهی‌های بسیاری پیش روی شما وجود دارد، اما اجازه ندهید شک و تردید مانع پیشرفت تان شود.

مهر

امروز اشتیاق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت بنابراین روی هدف هایتان تمرکز کنید. شاید بهتر باشد روی موضوعاتی دست بگذارید که از توجه دیگران به دور است. در این صورت بدون استرس و حس رقابت آن را پیش خواهید برد. در مواقع بی کاری به دنبال کتاب‌هایی باشید که به شما انگیزه می‌دهد. اگر فرصت آن را دارید، با دوستان خود برنامه یک مسافرت را بچینید. اگر متأهل هستید، رابطه نزدیک تری با همسر خود برقرار کنید تا لذت بیشتری از لحظات تان ببرید.

آبان

علاقه شما به مستقل بودن به اوج خود خواهد رسید و دوست دارید کارهایتان را به تنهایی پیش ببرید. امروز قادر به انجام کار‌های شگفت انگیزی خواهید بود بنابراین با احتیاط به جلو روید. شاید دیگران جلوی پای شما سنگ بیاندازند، اما بهتر است کاری به کار آن‌ها نداشته باشید و تنها به ندای قلب خود گوش دهید که بهترین راهنما برای شما خواهد بود. خوردن یک شام سبک در کنار فرد مورد علاقه تان در خانه، همان چیزی است که برای آرامش به آن احتیاج دارید.

آذر

برای این که کار‌ها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید. از آنجا که هدف تان بزرگ و راهتان دشوار است، بهتر است از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای افراد باتجربه بازگو کنید. امروز غیر ممکن‌ها برایتان ممکن و دریچه‌های تازه‌ای به رویتان باز می‌شود، کافی است مثبت نگر باشید. دوستی پس از مدت‌ها نزد شما می‌آید، اگر کدورتی بین تان بوده، گذشته‌ها را فراموش کرده و در حال زندگی کنید.

دی

شما در حال کار روی پروژه‌ای هستید که به شما احساس بهتر و مستقل تری نسبت به قبل می‌دهد. به تازگی مهارت‌های خود را افزایش داده اید و حال با اعتماد به نفس بیشتری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اراده و قدرت درونی شما آنقدر بالا رفته که قادر به پایان رساندن کار‌های نیمه تمام و رسیدن به هدف هایتان خواهید بود. شاید بخواهید زمان خود را در تنهایی سپری کنید، اشکالی ندارد، اما فردی که برایتان اهمیت خاصی دارد را نیز در جریان بگذارید تا از شما دلگیر نشود. شما به راحتی می‌توانید بر مشکلات احساسی خود غلبه کنید.

بهمن

در هفته گذشته، فشار زیادی را متحمل شدید که ممکن است در هفته‌های آتی نیز ادامه یابد، اما خوشبختانه پایان خوشی در انتظارتان است و تمام استرس‌های این چند وقت تان به اتمام می‌رسد و شما بالاخره می‌توانید مهمترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. این هفته انرژی زیادی برای روابط عاشقانه خود خواهید داشت طوری که با فردی قرار ملاقات می‌گذارید. شما در همان نگاه اول آنقدر با او احساس نزدیکی می‌کنید که هر چه را در ذهن دارید بیان می‌کنید، فقط مراقب کلامتان باشید، زیرا آب رفته دیگر به جوی باز نمی‌گردد.

اسفند

شما حساس، اما فردی با اراده هستید که دست از پیشرفت بر نمی‌دارید. اگر چه مشکلاتی که در هفته گذشته پشت سر گذاشته اید، کمی استرس تان را زیاد کرده، اما بر قدرت شما افزوده است بنابراین از آن برای کنترل بیشتر زندگی خود استفاده کنید. در محل کار نیز کمی فعال‌تر عمل کنید تا بیشتر به چشم آیید. اگر احساس می‌کنید که فردی شما را به سمت رابطه‌ای هل می‌دهد، اما هنوز آمادگی آن را ندارید، بهتر است برای رسیدن به آرامش، احساسات واقعی خود را با او در میان بگذارید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها