افت فشار آب در برخی از روستاهای رامسر

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران درباره افت فشار آب در برخی روستاهای رامسر گفت: توریست پذیربودن و افزایش مصرف آب عامل این افت فشار است.

افت فشار آب در برخی از روستاهای رامسر

مجید عبدالهی ظهر سه شنبه در سفر به رامسر و جلسه با فرماندار با بیان اینکه ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر سبب تسریع در خدمات رسانی خواهد شد، گفت: پروژه‌های توسعه‌ای و اصلاحی آب در شهر و روستا با برنامه ریزی عملیاتی خواهند شد تا با سرعت کار و افزایش امکانات خدمات بهتری ارائه کنیم.

وی درباره تقویت شبکه آبرسانی تصریح کرد: آب مصرفی شهروندان از سد رامسر برداشت می‌شود و با پدافند غیرعامل و چاه‌هایی که در مدار وجود دارد نسبت به تقویت شبکه آب اقدام کردیم.

وی افزود: خطوط انتقال آب در سه چاه بر اثر سیل سال‌های گذشته از بین رفت که بزودی وارد مدار می‌شود و ۸۰ درصد عملیات آن انجام شده است.

عبدالهی درباره افت فشار آب در روستاها با توجه به توریست پذیر بودن و افزایش مصرف آب در فصل گرما گفت: در راستای آبرسانی به روستاها پروژه‌های خوبی بهره برداری شده و با تقاضای مجلس شورای اسلامی و دولت و دستور مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های روستایی اعتبار در نظر گرفته شد که سرعت پروژه‌ها بالا رفت و در آینده با تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ها روند توسعه شبکه آب شتاب می‌گیرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها