توصیه مرحوم ناصر عبداللهی به مردم درباره سلبریتی‌ها!/ فیلم

ویدئوی قدیمی از صحبت‌های مرحوم ناصر عبداللهی خواننده موسیقی پاپ، درباره میزان اهمیت دادن به سلبریتی‌ها را در این خبر مشاهده کنید.

توصیه مرحوم ناصر عبداللهی به مردم درباره سلبریتی‌ها!/ فیلم

هر چه دنیا به سمت مدرن شدن پیش رفت، برخی از افراد هم جایگاه قابل ملموسی در این جهان پیدا کردند و بیش از پیش دیده شدند. چهره‌هایی که تمام طیف‌های مختلف اعم از فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی را در برمی‌گیرد و این روزها عنوان «سلبریتی» را یدک می‌کشند. اما این افراد از چه زمانی و به وسیله چه کسانی دیده شدند، دست مردم است. اینکه مخاطب تصمیم بگیرد دنبال کننده چه کسی باشد و تا چه اندازه کارهای او را تحسین کند.

مرحوم ناصر عبداللهی از جمله خوانندگان موسیقی پاپ ایران است که پیش از مرگش شهرت و محبوبیت بسیاری داشت و هنوز هم پس از گذشت ۱۴ سال از درگذشت وی همچنان بین مردم ایران جایگاه هنری خود را حفظ کرده است.

عبداللهی این خواننده جنوبی، در یکی از ویدئوهای قدیمی خود درباره سلبریتی‌ها و میزان اهمیت به هنرمندان خطاب به مردم گفته است: «آهای مردم خوب! به هنرمندها فقط به اندازه قد و قوارشان حرمت و احترام بگذارید، مبادا تعریف زیادی شما از هنرمندهای ما چیزی بسازه که الکی برای خودتان هم قُمپز دَرکنند.»

در ادامه ویدئوی کامل صحبت‌های این هنرمند فقید عرصه موسیقی را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

حجم ویدیو: 1.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها