مدارس خراسان جنوبی تا پایان سال تحصیلی به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تمام مدارس استان تا پایان سال تحصیلی پیش‌رو به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز می‌شوند‌.

مدارس خراسان جنوبی تا پایان سال تحصیلی به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند

محمدعلی واقعی صبح امروز در آئین توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و اداری به مدارس استان اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار خراسان‌جنوبی حذف مدارس خشت و گلی در استان محقق می‌شود‌.

وی با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی پیش رو نیز همه مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد متصل خواهند شد بیان کرد: امروز در نگاه مسئولان عالی خراسان‌جنوبی آموزش و پرورش و مباحث مرتبط با آن یک اولویت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استاندار خراسان‌جنوبی نیز در سفر به شهرستان‌های مختلف استان بر بازدید از خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی و پیگیری وضعیت امکانات در مدارس نقاط مختلف استان تأکید دارد.

واقعی با بیان اینکه در این راستا 550 میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه روزی استان از سوی استانداری اختصاص یافته است افزود: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در زمینه تجهیز این مدارس مبالغی را اختصاص دادند.

وی مجموع اقلام توزیعی بین مدارس خراسان‌جنوبی را نیز 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: توزیع این اقلام در مراحل دیگری نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مسئولان استان نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش و پرورش دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی نیز از توزیع 3 میلیارد و 700 میلیون تومان تجهیزات آموزشی و اداری بین مدارس استان خبر داد و گفت: مسئولان عالی استان نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش و پرورش دارند.

ناصر خوش‌خبر با بیان اینکه استان خراسان‌ جنوبی از مناطق کم برخوردار است گفت: شیوع ویروس کرونا هیچگاه آموزش را در کشور و استان ما تعطیل نکرد و معلمان از طریق تلفن‌های همراه شخصی و فضای مجازی این موضوع را پیگیری می‌کردند.

تجهیز 7 خوابگاه شبانه‌روزی به امکانات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز با بیان اینکه در بازدیدهای استاندار خراسان‌جنوبی از شهرستان‌های مختلف تصمیم گرفته شد اداره کل ورزش و جوانان نسبت به تجهیز مدارس شبانه‌روزی استان اقدام کند بیان کرد: در این راستا در گام نخست 7 خوابگاه شبانه‌روزی به امکانات ورزشی چون میز تنیس و پینگ‌پنگ، دارت، شطرنج، توپ و تور و طناب تجهیز شد.

حسن عزیزی اعتبارهزینه شده برای این تجهیزات را بالغ بر 200 میلیون ریال دانست و ادامه داد: در گام دوم نیز 25 خانه ورزش روستایی تجهیز خواهد شد.

وی از وجود 73 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان خبر داد و افزود: اتمام این تعداد پروژه به بیش از 85 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: امسال افتتاح 37 پروژه ورزشی با اعتبار 24 میلیارد و 100 میلیون تومان در دستور کار است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها