اخبار و گزارش های امید بخش به جامعه منتقل کنید

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین گفت: توان روابط عمومی در زمان مبارزه با ویروس کرونا و پوشش اخبار مجموعه اقدامات شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر است اما تاکید ما همچنان به انتقال موج امید به جامعه ادامه دارد.

اخبار و گزارش های امید بخش به جامعه منتقل کنید

غلامرضا سلیمانی، در نشست روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه و وابسته صدرتامین از جمله ذوب‌آهن اصفهان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، بر انعکاس اخبار و گزارش‌های مثبت و امید بخش تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین تصریح کرد: شناخت نیازها و توقعات جامعه محلی، انعکاس گزارش‌های بومی‌سازی در سطح ملی، ارتقای تکنولوژی بخصوص فعالیت شرکت شتاب‌دهنده و سایر دستاوردها از جمله وظایف اصلی روابط عمومی هاست.

وی عنوان کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها پیگیر آخرین وضعیت تعاونی مسکن و مصرف کاگران باشند و در جلسه 11 تیرماه گزارش‌های خود را در نشستی که با حضور نمایندگان کارگران برگزار می‌شود اعلام کنند.

سلیمانی همچنین خواستار همراهی مدیران عامل شرکت‌های تابعه در راستای توسعه واحدهای روابط عمومی شد و بیان کرد: حضور روابط عمومی در تمامی جلسات نشان از اهمیت این واحد در سطح شرکت‌ها دارد و ما این مهم را در دستور کار قرار خواهیم داد؛ بنابراین همکاران ما در شرکت‌ها نهایت همکاری را با روابط عمومی مجموعه‌ها داشته باشند.

حسن محمدی نیز اظهار داشت: شورای مشورتی شستا تا به امروز تلاش داشته است تا سیاست‌های مدیرعامل شستا را به همکاران روابط عمومی منتقل و سیاست‌ها را اجرایی کند بر این اساس همکاران روابط عمومی در شرکت‌های تابعه نیز در این خصوص با تمام توان حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خاطرنشان کرد:همکاری قابل توجه تمامی روابط عمومی شستا در بورسی شدن شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بخشی از همکاری تیمی شما محسوب می‌شود و امیدواریم در ادامه راه نیز همانند گذشته فعالیت داشته باشید.

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها