انهدام بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور / فیلم دستگیری

بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور توسط پلیس امنیت عمومی ناجا منهدم شد.

انهدام بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور / فیلم دستگیری
این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار "الکس"، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشور‌های مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند.

فعالیت‌های مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

الکس کیست؟

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

شهروز سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد.

او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند. آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آن‌ها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.»

الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

تأسیس اسکورت ایرانی

الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد.

سرانجام در سال ۹۱ مانلی و مادر شهروز به نام شاینا برقی که تابعیت آمریکا را نیز دارد، وارد دوبی شدند تا به اولین مشتری خود خدمت ارائه کنند.

الکس، رئیس باند قاچاق دختران ایرانی کیست؟ + فیلم و عکس

بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد.

الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد.

صنعت اسکورت دومین صنعت غیرقانونی در دنیا محسوب می‌شود که الکس نمونه ایرانی آن را به همراه مادرش و مانلی راه اندازی کرد. در این صنعت که در حقیقت روسپی گری سازمان یافته است، حدود ۴۰ میلیون نفر در دنیا فعالیت می‌کنند.

الکس بعد از راه انداختن سرویس اسکورت ایرانی، ایران را به مقصد مالزی ترک کرد تا از این کشور به مدیریت باند خود بپردازد.

الکس در تمام این مدت طعمه‌های خود را از میان دخترانی انتخاب می‌کرد که تصاویر برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند.

به گفته همدستان الکس، درآمد وی از فروش دختران ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

حامیان با نفوذ داخلی

اما الکس برای آن که بتواند در ایران امنیت نیرو‌های خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد.

یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

با دستگیری همدستان الکس در ایران، وی نیز در مالزی بازداشت و به ایران مسترد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

حجم ویدیو: 3.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ایرانی
    0

    اگر حامیان با نفوذ را معرفی کنید هر چند مسئله مرگ و زندگی است کاری کارستان انجام داده اید و الا سالهاست که شبکه های ماهواره ای از کثافت قاچاق نروماده ی ایرانی به کشورهای عربی و جنوب شرق آسیا و این اواخر به پاکستان ! پرده برداشته اند گویا خانه سبز هنوز در جاهای دیگر دایر است.کم کم که با کرنا همسایه شدیم باز معضلات از بیکاری و گرسنگی و اعتیاد و قاچاق و دزدی و رانت و حیف و میل و خشکسالی و آلودگی هوا و ترافیک و ...پخش اطاق خوابها هم رژه خواهند رفت .کرنا ثابت کردی زیپ دهان کشیدن چه منافعی دارد .

  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    گرگ صفتان انسان نمایی که حاضرند به خاطر منافع مالی خود دختران ونوامیس مردم را فریب داده وبه تاراج برند ودر کشورهای اجنبی بهآنان فروخته وفرهنگ روسپی گری را رواج دهند قابل و ترحم و بخشش نبوده .این بی مایگان وناموس فروشان که حاضر گشته باوعده وفریب واغفال دختران وجوانان ایرانی وهرزه گری وبازار روسپی گری واسطه دلالی عده ای از گرگ صفتان شکم پرست وجانی گردند وبه خاطر پول وشهوت وهوسرانی وخوشگذرانی وجور نمودن بساط خوشگذرانی آنان حتی بروی مادر ودختر وخواهران خود چشم بر هم نهند .چگونه میخواهند به زندگی انگلی خود ادامه دهند .برخوردقاطع مسئولین حفاظتی واطلاعاتی نیروی انتظامی وسربازان گمنام آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با باندهای مخوف وشیطنتهای عده ای از تاراج کنندگان واغوا کنندگان جوانان وفروشندگان نوامیس مردم که حاضر گشته اند بخاطر منافع مادی دست به چنین اقدامات شرم آور وکثیفی زده وننگ ابدی را برای خود وخانواده خود خواسته ستوده وضمن تقدیر وتشکر از تلاش این دلاور مردان وتلاشهای شبانهروزی آنان امید آنست که اقدامات این عزیزان مرضی رضای حق تعالی قرار گرفته وهمچنین بیاد داشت که اقدامات گرگ صفتانه این عده از افراد جانی وخائن در دست درازی وفریب واغفال جوانان ودختران این مرز وبوم وفریب آنان مسلما"نمیتواند بدون هماهنگی واطلاع عده ای از افراد خائن در داخل کشور بعنوان پشتیبان باشد .جا دارد قضات محترم دادگستری وقضات لایق وشجاع جمهوری اسلامی با بررسی جوانب موضوع نسبت به دستگیری عقبه ی این مفسدان که با نوامیس مردم نانی زهر آلود که به قیمت آه دل صدها پدر ومادر دختر از دست داده وناموس وشرف وحیثیت وآبرو از دست داده اقدام نموده وبا اشد مجازات این گرگ صفتان وگرفتن جان کثیف آنان وپاک نمودن جامعه اسلامی از لوث کثیف آنان اقدام به صدور رای عادلانه نموده ونگذارند آنان به حیات کثیف خود ادامه دهند وبا اطلاع رسانی به مردم وتنبه آنان توانسته مرحمی بر دلها وزخمهای دختران بی سیرت گشته وپدران ومادران دختر از دست داده و آبرو از دست رفته گردند و درس عبرتی برای آنان گردند که حاضرند با انجام این اعمال حیوانی وپست نوامیس مردم را به تاراج ویغما برند .به امید آنروز .ابراهیم ایرانپور مبارکه

  • ذره بین
    0

    اولٱ چرا ۳ سال طول کشیده و این یارو این فرصت ۳ساله رو داشته؟؟ثانیٱ چرا اسم مقام حکومتی رو افشاء نکردی و فقط گفتید «دکی»؟؟؟ ما هم بهتون میگیم خر خودتونید و زکی!!!!!!!

  • امید
    0

    واقعا شاید دکی از بستگان ر ییس جمهور باشه مثل دکتر حسین فریدون که تو همه مدل فساد سر رشته داره حرف اول رو میزنه

  • ایرانی
    0

    این جریان که مال چند سال پیشه... باز هم درود به شرف اطلاعات سپاه و امنیت اجتماعی ناجا که این حرومی ها رو در خارج از کشور گیر انداختن البته بعضی از آقایون مسئول و دولتی که طبق اعترافات روسپی های این باند با سرویس دهی روسپی ها و شیتیل میتیل امنیت این باند مفسد رو تامین میکردن الان هم بعید می دونم

  • رسولی
    0

    خجالت داره, این بر کسی پوشیده نیست, دختران ایرانی بخاطر مشکلات مالی واقتصادی کشور و نداشتن آینده, مجبور میشن, ایران با این همه ثروت به چه بدبختی دچار شده حکومتیان باید برند بمیرند ناموس ایرانی به تاراج میره

  • علی
    0

    این کار مثل کندن برگ‌های فاسد یک درخته این درخت باید از ریشه زده بشه تا وقتی این همه مشکل اقتصادی وجود داره بدون شک روند قاچاق هم ادامه خواهد داشت

  • نرگس
    0

    خسته نباشید و پیروزی و پایداری بیشتر برای پلیس امنیت عمومی ناجا

  • کاربر ناشناس
    0

    چراکه تکشان نمکنیدبریزیدجلوسگها اینها خودشان ناموس ندارنندمثل ترامپندوبنسلمان زاده یزیدنند جنایتکارااعدام اعدام فورا

  • رضا نيكخواه
    0

    سلام. از خود بيشرفش و مادر هرجاييش و تا تمام اعضاي اين باند رو بايد اعدام كنن، تا آخرين درس عبرت زندگي كثيفشون و بالاي طناب دار تجربه كنن. اين شغال صفتان جايي روي زمين ندارند. همانطور كه غلامرضا خوشرو و محمد بيجه رو به سزاي اعمالشون رسونديد اين بيشرفهارو هم مثل حيوون آويزونشون كنيد. من با اعدام تمام اين كثفتها موافق صد در صد هستم

  • رضا
    0

    مثلازمان قدیم فسادبودولی الان فسادوفحشاواختلاس واقازادهاوکلاهبرداری نداریم مسولین نظام مااصلااهل اینجورکارهانیستندقاضی مرتضوی وبرادرریس جمهوربرادرجهانگیری وغیره معصوم وپاکندخدابخیرکنه عاقبت مارابااین.......................

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها