باند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل متلاشی شد

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل یک باند سه نفره که اقدام به اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای می‌کردند طی عملیات‌های جداگانه دیروز و امروز متلاشی شدند.

باند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل متلاشی شد

سید عبدالله طباطبایی در اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل یک باند سه نفره که اقدام به اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای می‌کردند طی عملیات‌های جداگانه دیروز و امروز متلاشی شدند.

وی افزود: از 4 انبار کشف شده مقدار تقریبی 60 تن کود شیمیایی کشف و با دستور مقامات قضایی انبارها پلمپ و سه نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند.

انبار بزرگ احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل کشف شد

طباطبایی تصریح کرد: همپنین با تلاش پاسداران گمنام امام زمان‌(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل انبار بزرگ مواد ضدعفونی که اقدام به احتکار انواع مواد گندزدایی و ضدعفونی کننده نموده بودند پس از شناسایی در عملیاتی کشف شد.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: مقدار تقریبی اقلام کشف شده در انبار احتکار مواد ضدعفونی نیز بیش از 47 هزار لیتر انواع شوینده است که پس از اقدامات قانونی توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: به تمامی محتکرین و گران‌فروشان هشدار جدی می‌دهیم و دستگاه‌ قضایی در این خصوص با جدیت با هرگونه گران‌فروشی و احتکار طبق قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها