رهبر معظم انقلاب:

اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود و بنده زنده می‌ماندم، او را کنار نمی‌گذاشتم / فیلم

رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم.

اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود و بنده زنده می‌ماندم، او را کنار نمی‌گذاشتم / فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخشی از بیاناتشان در دیدار تصویری با مجموعه‌ای از جوانان دانشجو و تشکل‌های دانشگاهی که روز گذشته برگزار شد، با اشاره به لزوم داشتن دولت جوان حزب ‌اللهی فرمودند: مکرر گفته ام که به چنین دولتی معتقد و امیدوارم اما معنای این حرف صرفاً این نیست که یک جوان سی و چند ساله رئیس دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب اللهی یک دولت سرپا، پای کار، آماده و با نشاط است که بتواند کار کند و خسته و از کار افتاده نباشد.

ایشان افزودند: بعضی ها تا سنین بالا به یک معنا جوان هستند. همین شهید عزیزی که شما اسم بردید، یعنی شهید سلیمانی عزیز که بنده شب و روز به یادش هستم ایشان نزدیک ۶۰ سال سن داشتند و جوان نبود . اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم. بنابراین می‌توان به افرادی که در سنین جوانی نیستند، ولی کارهای جوانانه و خوبی می توانند انجام دهند مسئولیت داد.

منبع: خبرآنلاین

66

حجم ویدیو: 5.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بعدازشهادت سرداردلهاروزگارمان سیاه ودنیابیوفاشدایاحالاقدرش رامیدانیدفقط خداروحشان شاد رستم دستان شیرمردعلیکجایی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها