اتحادیه اروپا برای اولین بار پرچم همجنسگرایان را در عراق برافراشت

دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق، امروز (یکشنبه) پرچم همجنسگرایان را به صورت رسمی در داخل خاک عراق و برای اولین بار در این کشور برافراشت.

اتحادیه اروپا برای اولین بار پرچم همجنسگرایان را در عراق برافراشت

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد: همزمان با سفارت کانادا، سفارت انگلیس در عراق و دفاتر نمایندگی اتحادیه اروپا در جهان، امروز (یکشنبه) در بغداد پرچم رنگین کمان (پرچم همجنسگرایان) را به مناسبت روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی و تغییر جنسیتی‌ برافراشته و توجه‌ها را بر حقوق همجنسگرایان معطوف کرده‌ایم.

پیش از این گروه عراقی «ایراکویر» و سازمان بین‌المللی «اوت رایت اکشن» که مقر آن آمریکاست، ربودن و کشتن چند همجنسگرا به دست افراد مسلح در عراق که هویتشان نامشخص بود را ثبت کردند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ماد
    0

    پس عراق هم داره پیشرفت میکنه!!!!! نقل به مضمون : چرا از روی شهوت عملی را انجام میدهید که قبل از شما قومی چنینی کاری نمیکرد ! البته خدا رو شکر همینجور پیش بره نسلتون منقرض میشه به حول و قوه الهی بیخود نگفتند بندگان صالح خدا وارث زمین میشوند

  • .
    0

    از کجا معلومه که کی صالح و کی غیر صالح است.هر کس از دید خودش.خودش را صالح می داند.پس فقط خداا می داند و بس به ظواهر و اعمالی هم که بعضی انجام می دهند نمی شود تکیه کرد

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      برخی اعمال آشکارا خود خدا توضیح داده که زشت و زننده است و دوری کنید...عملی که در خفا باشه حرفی نیست ولی اینکه وجهه قانونی بهش بدی دیگه...........!!!

    • ناشناس
      0

      پسرت یا دخترت جلو چشمت همین کارارو بکنن هم همین حرفو میزنی؟؟؟یا مثلا بچه کوچیکت داره کارتون میبینه از همین صحنه ها واسش پخش کنن چی؟ نداشتن توان اصلاح امری غلط یا جلوگیری کردن ازش ی بحثه و ماله کشیدن روش ی بحث دیگه

    • سلام
      0

      اگر قرآن بخوانید و قبول داشته باشید، این حرف را نمی زنید.

  • صدافت
    0

    مسولین عراق وگروه های سیاسی باید بادیدن ان پرچم سکته کنند وبمیرند

  • سلام
    0

    ای خاک تو سر مسئولان این کشور. این یعنی دهن کجی به قرآن کریم، یعنی قوم لوط مال قدیم بوده؟ چرا به تبع افراد فاسد، شماهم، همجنسگرا می گویید، بگویید همجنس باز. و بدانید که قوم لوط در جهان به اصطلاح متمدن برگشته. قطعاً اینان و حامیانشان مورد لعن و نفرین خداوند جبار هستند.

  • ت.س
    0

    سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها