کیهان: رشیدپور در تلویزیون، مسابقه قمار اجرا می‌کند

به تازگی در سکوت کامل خبری پای مسابقات شبهه‌دار در تلویزیون باز شده است. چطور علی‌رغم تذکرات صریح رهبری و مراجع تقلید، مسئولین صداوسیما مجوز برپایی این مسابقات را در تلویزیون داده‌اند؟

کیهان: رشیدپور در تلویزیون، مسابقه قمار اجرا می‌کند

روزنامه کیهان نوشت: به تازگی در سکوت کامل خبری پای مسابقات شبهه‌دار در تلویزیون باز شده و چند وقتی است شبکه‌های سه، پنج و نسیم در قالب برنامه‌های مختلف این مسابقات را روی آنتن می‌برند.‌ مطرح‌ترین این برنامه‌ها، برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور محسوب می‌شود که به مناسبت ماه رمضان هر شب با اجرای مسابقه زنده روی آنتن می‌رود.

بازگشت بی‌سروصدای مسابقات این‌چنینی به تلویزیون چه توجیهی دارد؟ اینکه درست یک‌سال پس از تذکر مقام معظم رهبری و برخی مراجع تقلید این‌گونه مسابقات شبهه‌برانگیز مجدداً به آنتن رسانه ملی بازگشته‌اند از نکات عجیب محسوب می‌شود که چطور علی‌رغم تذکرات صریح رهبری و مراجع تقلید، مسئولین صداوسیما مجوز برپایی این مسابقات را در تلویزیون داده‌اند؟

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    واقعا باید جامعه به تولید و اشتغال زایی بپردازه نه اینچنین کارهایی حتی شاید بورس هم یک نوع قمار باشه عجیب هست مراجع ورود نمیکنند نسبت به جنبه شرعی بورس به هر صورت پولی که با تلاش به دست نیاد شبهه داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چقدرمراجع درمورد رباخوری بانکها گفتن میگن کسی توجه میکنه اصلا گوش میکنن نه.

  • رضا
    0

    چند بار از این آقا ما می نویسیم و کسی بازتاب نمی دهد. ایشان به چه اصولی پایبند است که اینجا داشته باشد. تو را خدا به ایشان بها ندهید.

  • حسن
    0

    قباربازی ظاهرا"اینجوری که محمودکریمی میگه زیادهم بد نیست

  • میتی
    0

    عصر جدید کی پخش میشه پ اهه

  • امیری
    0

    کیهان خیلی زرنگی درباره ربا بانکها پیگیری کن که با سودهایی که میگیرن مردم رو بدبخت کردن به خاطر کل کل خودت با سلبریتی ها مثلا دلسوز مردم شدی بابا خودتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها