شیر مادر چه نقشی در بهبود کرونا دارد؟

دانشمندان در حال تحقیق در مورد میزان تاثیرگذاری شیر مادر بر درمان بیماری ناشی از ویروس کرونا هستند.

شیر مادر چه نقشی در بهبود کرونا دارد؟

ویروس کرونا بخش مهمی از دانشمندان را به تحقیق و مطالعه واداشته تا بتوانند راه‌های مقابله با آن و واکسن ویروس کرونا را پیدا کنند. در جدید‌ترین اتفاق دانشمندان در حال تحقیق در مورد میزان تاثیرگذاری شیر مادر بر درمان بیماری ویروس کرونا هستند. دانشمندان با مشارکت یک هزار زن در نقاط مختلف جهان که حاضر به اهدای شیر خود شدند تحقیقاتی را در جهت یافتن ارتباط بین شیر مادر و درمان ویروس کرونا آغاز کردند.

همسو با تلاش دانشمندان در سرتاسر جهان برای یافتن واکسن و داروی این بیماری عالمگیر، شماری از محققان با کمک گرفتن از یک هزار مادر به دنبال بررسی میزان تاثیرگذاری شیر آنها در جنگ علیه این ویروس هستند.

به اعتقاد کارشناسان، شیر مادر در خود آنتی‌بادی‌های مختلفی دارد که می‌تواند به نوزادان در مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا کمک کند و میزان تاثیرپذیری آنها را از بیماری‌ها و حساسیت‌ها کاهش دهد.

آنها در تحقیقات خود مطمئن شدند که شیر مادر دارای آنتی‌بادی‌هایی علیه آنفلوانزا و بیماری‌های واگیردار دیگر است که به نوزاد منتقل می‌شود و از این رو سعی دارند میزان تاثیرگذاری آن را بر ویروس کرونا نیز مورد بررسی قرار دهند.

منبع: اعتمادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها