سپاهان بلاتکلیف ترین تیم برای فصل بعد

تیم فوتبال سپاهان وضعیت مدیرعامل و سرمربی‌اش برای فصل بعد مشخص نیست.

سپاهان بلاتکلیف ترین تیم برای فصل بعد

زرد پوشان اصفهانی ( تیم فوتبال سپاهان ) یکی از بلاتکلیف‌ترین تیم‌ها برای فصل بعد هستند چرا که وضعیت مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان آن در لیگ بیستم مشخص نیست.

سپاهانی‌ها در حالی که می‌توانستند از تعطیلات لیگ برتر استفاده کنند و تکلیف مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان فعلی خود را برای فصل بعد مشخص کنند، تاکنون این کار را نکرده اند و مسئولان این تیم اصفهانی بلاتکیف هستند.

سپاهانی‌ها فصل گذشته هم خیلی دیر شروع به تمدید قرارداد بازیکنان خود از جمله کی روش استنلی کردند. در حال حاضر زردپوشان اصفهانی هنوز کار خاصی نکرده اند و معلوم نیست به چه کاری مشغول هستند که مهم‌تر از تعیین تکلیف وضعیت مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان است.

تیم سپاهان به یک ثبات رسیده است و مسئولان این تیم نباید به راحتی باعث جدایی ستاره‌های خود شوند. برنامه بلند مدت سپاهان باید به خوبی پیش برود و تصمیمات منفعل به ضرر این تیم اصفهانی تمام می‌شود.

مدیران سپاهان باید هر چه سریعتر تکلیف مدیرعامل و قلعه نویی سرمربی تیم خود را مشخص و قرارداد بازیکنان از جمله ولسیانی، نورافکن، آقایی و ایران پوریان را تمدید کنند تا فصل آینده حسرت از دست دادن زمان را در این مقطع نخورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها