فعالیت تالارهای عروسی خراسان‌جنوبی همچنان غیرمجاز است

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برخی از تالارهای عروسی استان اقدام به بستن قرارداد برگزاری مراسم کرده‌اند، گفت:فعالیت تالارها تا قبل از تصویب ستاد کرونا غیرقانونی است.

فعالیت تالارهای عروسی خراسان‌جنوبی همچنان غیرمجاز است

رضا علیزاده اظهار کرد: فعالیت برخی از اصناف چون تالارهای عروسی، مزون عروس و گیم نت‌ها همچنان غیر قانونی است.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم غیرقانونی بودن فعالیت تالارهای عروسی تعدادی از تالارهای خراسان‌جنوبی اقدام به عقد قرارداد برای برگزاری مراسم در خردادماه می‌کنند، بیان‌کرد: این موضوع تنها یک عقد قرارداد است و بنابراین نمی‌توان با آن برخوردی داشت.

علیزاده با بیان اینکه طبق برخی از اظهار نظرهای متولیان امر حتی فعالیت برخی از مشاغل پرخطر چون همین تالارها با رعایت پروتکل‌ها از خرداد مجاز خواهد بود، ادامه‌داد: مسئولان تالارهای عروسی طبق همین احتمال‌ها قرارداد بسته‌اند تا در صورت مجاز شدن فعالیت از خرداد، بتوانند کار خود در خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند.

وی بیان‌کرد: در صورتی که طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا تالارها همچنان مجاز به فعالیت نبودند این قراردادها کنسل خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: در هر صورت باید تدبیری برای رفع مشکل مشاغل و اصنافی که همچنان تعطیل هستند، صورت گیرد چرا که با گذشت بیش از دو ماه از شیوع کرونا و تعطیلی این اصناف از نظر اقتصادی بسیار آسیب دیده‌اند.

علیزاده اظهار کرد: البته تبعیت از قانون یک اصل اساسی است و با مزون عروس‌ها، گیم نت‌ها و تالارهایی که تا قبل از تصویب ستاد ملی کرونا فعالیت خود را آغاز کنند، برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: تا قبل از فعالیت قانونی آرایشگاه‌ها نیز حدود ۱۸- ۱۹ آرایشگاه متخلف پلمپ شدند چرا که سلامت مردم برای ما یک اصل مهم است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها