دستگیری برادران سارق از سوپرمارکت های سطح شهر کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری برادران سارق از سوپرمارکت های سطح شهر کاشان خبر داد.

دستگیری برادران سارق از سوپرمارکت های سطح شهر کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گویی با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر سرقت سریالی از سوپر مارکت های سطح شهر کاشان اظهار داشت: با بررسی موضوع این پرونده برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین در دستور کار مأموران آگاهی پلیس کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران آگاهی کاشان در نهایت موفق شدند این سارقین را شناسایی و دستگیر کنند، ابراز داشت: این دو سارق با هم برادر بودند که با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت از مغازه‌های سوپر مارکتی سطح شهر می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه سارقین تصریح کرد: در داخل مخفیگاه متهمین مواد غذایی با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در بازجویی از متهمین آنان به ۱۲ فقره سرقت از مغازه‌های سوپر مارکت سطح شهر کاشان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمین برای سیر مراحل اداری تحویل مقامات قضائی شد.

دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر صنعتی در کاشان

سرهنگ قربانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر صنعتی در کاشان خبر داد و بیان داشت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر توزیع مواد مخدر صنعتی در کاشان این موضوع در دستور کار مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر کاشان در نهایت توانستند دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: با بازرسی از محل فعالیت این متهمین بیش از یک کیلو و ۲۷۵ گرم شیشه و یک کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین در بسته‌های آماده به فروش کشف و ضبط شد.

شناسایی و دستگیری سارقین منازل نیمه ساز در سطح دو شهرک فاز یک و دو ناجی آباد کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از شناسایی و دستگیری سارقین منازل نیمه ساز در کاشان خبر داد و گفت: این سارقین که در پی گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از منازل نیمه ساز واقع در دو شهرک فاز یک و دو ناجی آباد توسط مأموران کلانتری ۱۴ شناسایی و دستگیر شدند، در بازجویی‌های انجام شده به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی در پایان تاکید کرد: همکاری شهروندان کاشانی یکی از مهمترین عوامل در شناسایی و دستگیری مجرمین است و بر همین اساس از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها