پر فروش‌ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰

بر اساس آمار‌های ارائه شده توسط تحلیلگران، چهار گوشی از مجموع شش گوشی اندرویدی پرفروش در سه ماهه نخست امسال توسط سامسونگ ساخته شده است و دو مورد دیگر از گوشی‌های پرفروش، گوشی‌های شیائومی بودند.

پر فروش‌ترین موبایل اندرویدی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰

گوشی سامسونگ گلکسی‌ A51 با ۶ میلیون دستگاه فروش رفته، صدر نشین است چرا که ۲.۳ درصد از کل گوشی‌های اندرویدی را که در طول سه ماهه نخست سال در سراسر جهان فروخته شده اند، به خود اختصاص داده است. گوشی A۵۱ در سراسر جهان بسیار محبوب است: به ویژه در اروپا و آسیا.

نزدیکترین رقیب این گوشی را می‌توان گوشی مقرون به صرفه ردمی ۸ از محصولات شرکت شیائومی دانست. این گوشی حدود ۱.۹ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. این گوشی طرفداران بسیاری در هند و چین دارد و به طور فزاینده‌ای در اروپا نیز طرفدار دارد. نگرانی از کمبود نقدینگی در طول همه گیری کرونا باعث شده است که مردم به دنبال یافتن گوشی‌های ارزان قیمت‌تر باشند.

گوشی «گلکسی A۵۱» پر فروش‌ترین گوشی اندرویدی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ شد

نمودار فروش گوشی های هوشمند

در حقیقت، تنها مدل برتر و پرچمدار در جمع ۶ گوشی محبوب را می‌توان سامسونگ گلکسی S۲۰ + دانست که با یک سهم ۱.۷ ٪ در جایگاه سوم قرار دارد. گوشی S۲۰ Ultra نیز فروشی فراتر از حد انتظار دارد، اما در این فهرست نیست، حتی گوشی S۲۰ کوچکتر (و ارزان تر) نیز در این فهرست نیست، حتی اگر از نظر سخت افزاری بسیار نزدیک به S۲۰ + باشد.

گوشی گلکسی A۱۰s و گلکسی A۲۰s بخشی از تلاش‌های سامسونگ برای تقویت عرضه‌های سطح ورودی این شرکت است و به همین دلیل این دو گوشی از محبوب‌ترین تلفن‌های جهان بودند. ردمی نوت ۸ دومین تلفن شیائومی است که در این لیست قرار دارد.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها