اقدام خیر خواهانه کاپیتان تیم ملی انگلیس + تصاویر

هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس برای تهیه لباس‌های یک تیم کمک مالی کرده است.

اقدام خیر خواهانه کاپیتان تیم ملی انگلیس + تصاویر

هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس و تیم فوتبال تاتنهام در اقدام خیر خواهانه تیم فوتبال لیتون اورینت شرکت کرده است. این تیم در نظر دارد تا پیام‌هایی را بر روی پیراهن‌های فصل آینده خود، برای حمایت از افراد مختلفی هک کنند. این تیم جایی بوده است که کین فوتبال خود را در آن آغاز کرده است.

بر روی ۳ پیراهن فصل آینده تیم اورینت قرار است ۳ شعار نوشته شود. اولین شعار برای تقدیر از کادر درمانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت هستند. شعار دوم از کودکان بی سرپرست حمایت می‌کند. شعار سوم در راه حمایت از بیمارانی است که دچار بیماری اعصاب و روان هستند.

اقدام خیر خواهانه کاپیتان تیم ملی انگلیس

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس برای تهیه این لباس‌ها کمک مالی کرده است. او در این باره گفت: من خوشحالم که توانستم به تیمی که فوتبال حرفه‌ای را در آن شروع کردم، کمک کنم. زادگاه من تنها چند مایل تا ورزشگاه این تیم فاصله دارد.

اقدام خیر خواهانه کاپیتان تیم ملی انگلیس

کین ادامه داد: خوشحالم که از این راه می‌توانم از قهرمانان واقعی که در حال خدمت به کشور و مبارزه با ویروس کرونا هستند تشکر کنم.

دنی مکلین مدیر اجرایی باشگاه لیتون اورینت خطاب به هری کین اظهار کرد: از کمک سخاوتمندانه تو متشکرم. تو یک الگوی واقعی برای جوانان هستی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها