قتل نگهبان پارک به دلیل تذکر راه رفتن روی چمن

پلیس تهران از دستگیری عامل قتل نگهبان پارک لولاگر خبر داد.

قتل نگهبان پارک به دلیل تذکر راه رفتن روی چمن

ساعت ۲۰:۰۰ شنبه بیستم اردیبهشت نگهبان پارک لولاگر به سمت مرد جوانی که روی چمن های پارک در حال راه رفتن بود رفته و از او می خواهد تا از فضای سبز بیرون بیاید اما این جوان به رفتارهای مرد نگهبان واکنش تندی نشان داد.

مرد جوان که به تذکرات نگهبان پارک بی اعتنا بود به سمت نگهبان رفته و با وی درگیر می شود و در همان ابتدا مرد نگهبان را به سمت عقب هل می دهد که نگهبان پارک روی زمین افتاده و سرش با جدول کنار فضای سبز برخورد می کند.

مرد جوان با دیدن خونریزی از سر نگهبان پارک پا به فرار می گذارد.

مردم نیز از طریق اورژانس نگهبان پارک را به بیمارستان امام خمینی «ره» منتقل می کنند. تلاش پزشکان برای نجات جان نگهبان پارک ادامه داشت تا اینکه بعد از ۳ روز نگهبان مذکور به خاطر خونریزی در ناحیه سر دچار مرگ مغزی می شود.

با فوت نگهبان, خانواده وی با حضور در کلانتری ۱۴۸ انقلاب نسبت به قتل پدرشان از سوی مرد جوان اعلام شکایت می کنند.

سرهنگ حسن نورآبادی با اعلام خبر فوق گفت: تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت دختر مرد نگهبان با مراجعه به کلانتری از حضور عامل قتل پدرش در همان پارک لولاگر خبر داد و تیمی از ماموران برای دستگیری قاتل نگهبان پارک وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در پارک لولاگر مرد جوان را دستگیر کردند و در حالیکه افراد حاضر در پارک شهادت می دادند که این مرد عامل مرگ نگهبان پارک است، وی خودش را به دیوانگی زده بود.

سرهنگ نورآبادی ادامه داد: با توجه به اینکه عامل این درگیری خود را به دیوانگی زده است متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها