رییس کمیته ملی المپیک:

استراتژی ما تعامل و پرهیز از حواشی است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تعامل، هم‌افزایی، سازگاری، تعامل، پرهیز از حواشی و مناقشه است.

استراتژی ما تعامل و پرهیز از حواشی است

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی بیان کرد که تمامی تلاش‌های‌ آنها دیده می‌شود و تمامی این زحمات می‌تواند باعث ارتقا، توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

وی با تاکید بر این نکته که جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود، اظهار داشت: این مهم جز با پذیرفتن تغییر، امکان پذیر نیست.

رییس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌ها به عنوان عضوی از خانواده ورزش یاد کرد که با انسجام و حرکتی هماهنگ یک هدف را دنبال می‌کنند.

صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه‌ی ستادی ورزش، از فدراسیون‌ها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جامعه، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل، مسائل مربوط به ورزش را به پیش ببرند.

در ادامه وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارایه کرد.

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رییس کمیته بین المللی المپیک، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف‌سازی مالی، برنامه‌ای و سیاست گذاری‌ها، مستندسازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

در این نشست قراخانلو، رییس آکادمی ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رییس مرکز نظارت برتیم‌های ملی ارائه گزارش کردند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها