ویروس دموکرات؛ کرونا به کاخ سفید و کرملین رسید/ آیا ترامپ و پوتین کرونا می‌گیرند؟

کووید 19 ویروس جاه‌طلب اما دموکراتی است و همزمان مرکز قدرت غرب و شرق را در تسخیر خود گرفته است. طبق گفته الجزیره، ویروس کرونا به جز کاخ سفید تا پشت درهای کرملین نیز رسیده است.

ویروس دموکرات؛ کرونا به کاخ سفید و کرملین رسید/ آیا ترامپ و پوتین کرونا می‌گیرند؟

به گزارش خبر فوری ، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان همچنان سرخط اصلی بسیاری از خبرگزاری‌هاست. در این میان شایعات و خبرهای زیادی هر روز توسط منابع خبری منتشر می‌شود. در تازه‌ترین خبر، الجزیره قطر مدعی شده ویروس کرونا که همواره قدرتمندان جهان را تهدید می‌کند تا نزدیکی کرملین و کاخ سفید هم رسیده است.

کرونا در کمین ترامپ؛ ویروسی که به کاخ سفید راه یافت!

پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای مایک پنس (معاون رئیس جمهور آمریکا)، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است که مایک پنس فاصله قانونی را نسبت به رئیس جمهور رعایت می کرده و احتمال اینکه ترامپ به بیماری مبتلا شده باشد پایین است.

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در این زمینه اعلام کرد: "مایک پنس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای سخنگویش، تصمیم گرفته است تا چند روز از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا فاصله بگیرد."

طبق اعلام منابع خبری روز جمعه ترامپ اعلام کرد که سخنگوی پنس، کتی میلر به کرونا مبتلا شده است. هفته‌ گذشته هم مشخص شد که جواب آزمایش یکی از پیشخدمت‌های ترامپ مثبت شده است. همچنین طبق گفته الجزیره، سه عضو برجسته گروه اقدام کاخ سفید برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا اکنون در قرنطینه به سر می برند چرا که جواب آزمایش کرونای هر سه مثبت درآمده است. اینها همه نشان می‌دهد که کووید 19 بیش از گذشته در اطراف کاخ سفید کمین کرده و می‌تواند هر لحظه رئیس جمهور این کشور را هم اسیر خود کند.

این در حالی است که طبق گفته الجزیره، مقامات آمریکا از مقابله جدی با این ویروس درمانده اند و به احتمال بسیار زیاد از گفتن آمار واقعی تلفات خودداری می‌کنند. در همین زمینه مجلس نمایندگان آمریکا مقصر اصلی این واقعه را رئیس جمهور این کشور یعنی ترامپ می‌داند و سخت در حال فشار آوردن به او برای جلوگیری از یک فاجعه در این کشور است.

این در حالی است که جمهوری خواهان مجلس سنا نظر دیگری دارند. طبق گزارش‌های رسیده از آمریکا، 8 سناتور جمهوری خواه به رهبری لیندسی گراهام (از حامیان ترامپ) مقصر این حادثه را چین دانسته و به دنبال تصویب قوانینی علیه چین در مجلس سنای این کشور هستند.

در اوج شیوع کرونا میان دموکرات ها و جمهوری خواهان رقابت و اختلاف بسیاری در این مورد به وجود آمده و مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کرونا پشت در‌های کرملین؛ پوتین در هراس

همزمان در آمریکا در آن سوی مرزها یعنی روسیه نیز اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود. کووید 19 ویروس جاه طلب اما دموکراتی است و همزمان مرکز قدرت غرب و شرق را در تسخیر خود گرفته است. طبق گفته الجزیره، ویروس کرونا تا پشت درهای کرملین نیز رسیده است. طبق اعلام رسانه‌ها، ميخائيل ميشوستين (نخست وزیر روسیه) نیز گرفتار ویروس کرونا شده و پاسخ تستش مثبت گردیده است. این درحالی است که الجزیره تعداد مقامات روسی مبتلا به این بیماری را بیش از اینها دانسته و تاکید دارد که حداقل دو وزیر کابینه و چند نماینده مجلس دوما نیز به کووید 19 مبتلا شده اند. اینها همه نشان از این دارند که رئیس جمهور روسیه نیز مانند همتای آمریکاییش در خطر است و احتمالا در چند هفته اخیر در نوعی قرنطینه به سر برده و رفت و آمدهای افراد مختلف را در کاخ کرملین به حداقل برساند.

در حالیکه تا چندی پیش روسیه یکی از سفیدترین کشورها بود، اکنون به سومین کشور گرفتار این بیماری در جهان تبدیل شده و نزدیک به 230 هزار مبتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است. با این وجود، ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور این کشور) دستور بازگشایی ادارات و مشاغل را صادر کرده است. اقدامی که باعث جنجال و اعتراض بسیاری در داخل روسیه شده است. معترضین معتقدند این تصمیم در حالی گرفته شده که شدت این بیماری در سرزمین بزرگ شمالی هنوز به پیک خود نرسیده است.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایمان امینی
    0

    بسم الله تارحمن الرحیم وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ سوره مبارکه آل عمران آیه 54

  • علی
    0

    ترامپ نمیدونم ولی روحانی چرا همه بدون ماسک میره و نمیگیره این کیتها رو هم کجا رفتن هم آلمان هم ترکیه میگن ما هیچ تستی از ایران نیومده برامون نرفته باشن عراق یوقت

  • مینا
    0

    خوبه ترامپ

  • مریم
    0

    به نظرمن کاش که ترامپ کرونا بگیره و بمیره اگربمیره خوبه چونکه بعضیاشون میروند و با دشمنان مبارزه می کنند وشهید ها زیاد وزیاد تر میشوند

  • امیر
    0

    شک نکنید ۵۰۰هزار نفر بیشتر از امریکا مرده فقط این جنایتکاران پنهانش میکنن که وانمود کنن موفق بودن.......

  • ناشناس
    0

    آره آمریکا در آمارش دروغ میگه فقط شمایید که راست میگید. این آمار وزارت بهداشته که از دروغ هم دروغ تره. باید مبتلایان رو ضرب در ۳۰ کنی و مرگ و میر رو هم ضرب در ۲۰ کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها