کشف بیش از 16 تُن آرد قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 16 تُن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

کشف بیش از 16 تُن آرد قاچاق در مراغه

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد 405 کیسه 40 کیلو گرمی در مجموع به مقدار 16 تُن و 200 کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش این کالا را 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

سرهنگ الهوردیان در خاتمه ازشهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

کشف مواد مخدر در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز از کشف بیش از یک و نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در خصوص این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در خصوص خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی و پس از شناسایی محل اختفای مواد مذکور، اقدام به بازرسی از محل کرده و موفق به کشف یک کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۶۰ گرم شیشه شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی بیان کرد: در همین رابطه متهم دستگیر و همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با تاکید بر این‌که مشارکت مردم با ناجا توفیق بزرگی است، از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات درخصوص جرایم به‌ ویژه توزیع مواد مخدر، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها