ترامپ خواستار بازگشایی کارخانه تسلا شد

رئیس‌جمهور آمریکا در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور طی پیامی در حساب توئیتری خود خواستار بازگشایی کارخانه تسلا در کالیفرنیا شد.

ترامپ خواستار بازگشایی کارخانه تسلا شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه شنبه طی پیامی در حساب توئیتری خود از مقامات ایالتی کالیفرنیا خواست تا اجازه دهند کارخانه خودروسازی تسلا مجددا فعالیت خود را آغاز کند.

در این پیام توئیتری آمده: «کالیفرنیا باید اجازه دهد تسلا اکنون کارخانه‌ خود را بازگشایی کنند. این بازگشایی می‌تواند خیلی سریع و زود انجام شود.»

تسلا هنوز به این توئیت ترامپ واکنشی نشان نداده است. ظاهرا ماسک مدیرعامل کارخانه تسلا همانند ترامپ مایل به بازگشایی کارخانه خود است، اما مقامات کالیفرنیا با این تصمیم مخالف‌اند.

ترامپ مشتاقانه برای بازگشایی اقتصاد آمریکا و بازگشت آمریکایی‌ها به کار است. این در حالی است که کالیفرنیا طی سال‌های اخیر و درباره مسائل مختلفی با ترامپ تفاوت نظر عمده‌ای داشته است.

در ماه ژانویه، ترامپ به سی‌ان‌بی‌سی گفته بود که «الان ماسک» یکی از نبوغ بزرگ ما است و ما باید از نبوغ خود حفاظت کنیم».

ماسک هم در برابر مقاومت کالیفرنیا به بازگشایی کارخانه تسلا واکنش نشان داده و مدعی شد که تسلا را به ایالتی دیگر همچون تگزاس و یا نوادا منتقل خواهد کرد. استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا هم اخیرا خواستار بازگشایی کارخانه تسلا شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها