سخنگوی کاخ کرملین به کرونا مبتلا شد

رسانه‌های روسی از ابتلای سخنگوی دفتر ریاست جمهوری این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) و بستری شدن وی در بیمارستان خبر دادند.

سخنگوی کاخ کرملین به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری ریانووستی روز سه‌شنبه به نقل از مقامات روسی گزارش داد که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره شدت بیماری دیمیتری پسکوف و اینکه آیا وی به‌طور موقت جای خود را به فرد دیگری خواهد داد یا خیر، منتشر نشده است.

پیش از این چند مقام ارشد روسی از جمله «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه نیز به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند.

تاکنون ابتلای بیش از 230 هزار نفر در روسیه به ویروس کرونا به تأیید رسیده است و این کشور از لحاظ آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان قرار دارد.

با این حال نرخ مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در روسیه کمتر از یک درصد است و این کشور از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا حتی در بین 15 کشور اول جهان نیز جایی ندارد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گورباچوف
    0

    کرونا مهلکترین ضربات را به روسیه خواهد زد چونکه آب وهوای این کشور برای کرونا مستعد هست و بنوعی تقاص جنایات بیحد وحساب پوتین در صحنهٔ بین الملله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها