پلمب تعدادی از نانوایی‌های همدان به علت کم‌فروشی

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از معرفی ۵۹ واحد نانوایی‌ به تعزیرات حکومتی استان و اعمال جریمه‌های سنگین و قطع سهمیه این نانوایی ها به علت کم فروشی خبر داد.

پلمب تعدادی از نانوایی‌های همدان به علت کم‌فروشی

داریوش صفاری با بیان اینکه بیشتر این واحدها به علت کم فروشی پلمب و جریمه شدند، افزود: این واحدها به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم فروشی پلمب شدند که برای آنها جریمه نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۸۶۷ نانوایی در سطح استان، برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف وکم‌فروش تأکید و اظهار کرد: با نانوایانی که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قبیل کم فروشی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ یا از طریق سامانه به ما گزارش دهند.

وی با اشاره به قیمت‌های جدید انواع نان در همدان، افزود: در حال حاضر قیمت مصوب نان لواش با وزن ۱۲۰ گرم به قیمت ۳۰۰ تومان، سنگک ۴۵۰ گرمی ۱۰۰۰ تومان، بربری ۳۸۰ گرمی ۷۵۰ تومان و نان تافتون ۲۲۰ گرمی ۵۰۰ تومان است.

صفاری با بیان اینکه قیمت آرد یارانه‌ای دو که همان آرد پز است از ۱۱۷۰ تا ۱۲۳۰ تومان به فروش رسیده است، گفت: سنگک آزادپز ۱۳۰۰ تومان، بربری ۱۰۰۰ تومان و نان تافتون ۷۰۰ تومان است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها