مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون از فعالیت‌های هنری این روزها و دغدغه‌های اجتماعی که در این دوره کرونایی دارد گفت.

مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد

مهسا‌ کرامتی‌ با بیان اینکه من و خانواده ام همچنان در قرنطینه هستیم گفت: تا زمانی که اعلام نکنند فعالیت های هنری می توانند کار خود را آغاز کنند هم فعالیت حرفه ای متوقف است . از وضعیت فیلمبرداری باقی پروژه ها اطلاعی ندارم اما همسرم راما قویدل قصد کلید زدن کاری را داشت که به علت شیوع کرونا کار خود را متوقف کرد.

نشد نان خانگی بپزم

وی با بیان اینکه در دوره کرونا درگیر اسباب کشی بودم ادامه داد: به دلیل همین اسباب کشی، نشد که زیاد به کارهای خانگی که افراد در دوره قرنطینه انجام دادند مثل پختن نان خانگی یا تجربه پخت غذاهای تازه برسم .من در دوره شروع شیوع و گسترش کرونا درگیر اسباب کشی بودم.

کرامتی در خصوص اینکه اکران فیلمها به صورت آنلاین چقدر می تواند مانع ورشکستگی صنعت سینما باشد و تا چه میزان مخاطب را جلب کرده است گفت: به نظر من فیلم را حتماً در سینما و روی پرده بزرگ باید تماشا کرد. یک سری فیلم ها برای سینما ساخته می شوند و اصل دیدن آن بر روی پرده بزرگ است. اکثر افراد در خانه تلویزیون های خانگی سایز بسیار بزرگ و یا پرده ندارند که به حتم بر کیفیت تماشای آثار اثرگذار است. جدا از مبحث فنی فیلم ها، به صورت آنلاین تماشا کردن هیچ گونه لذتی ندارد و آن لذتی که باید از دیدن فیلم ببرید مطلقا از فیلم دیدن در تلویزیون خانه برده نمی شود.

سینما آنلاین جذاب نیست ولی چاره‌ای نداریم

البته در این شرایط فعلی که افراد نیاز به کسب درآمد دارند چاره ای جز آنلاین دیدن ها نیست که تنها در سینما رخ نداده و تئاتر ها را هم به آنلاین کشیده است.چاره ای نیست چرا که سینماگران هم همانند دیگر افراد جامعه نیاز به درآمد دارند تا زندگی خود را بگذرانند و نمی توانند صبر کنند تا کرونا به آن ها اجازه دهد فیلم هایشان را اکران کنند تا پولهایشان را بگیرند یا سالن های تئاتر باز شوند تا بچه های تئاتر نمایش های خود را اجرا کنند و درآمدی داشته باشند. باید برای تمام این اقشار فکری کرد. در چنین شرایطی انتخاب آنلاین اکران کردن فیلم انتخابی از روی ناچاری است و هیچ یک از هنرمندان‌ دوست ندارند در ازای اجرای کار خود بر روی صحنه آن را با آنلاین جایگزین کنند و یا هیچ تهیه کننده ای دوست ندارم فیلم خود را با چنین شرایطی اکران کنند.

مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد

مردم ماسک و دستکش را کف خیابان می اندازند

بازیگر فیلم «چاقی» از ناراحت کننده ترین صحنه ای که این روزها در جامعه دیده است گفت: ناراحت کننده ترین صحنه ای که این روزها شاهدش بودم و البته الان به دلیل تکرار آن متاسفانه عادت کردم این بود که مردم ماسک و دستکش هایی را که استفاده کرده بودند بر روی زمین و یا در کنار سطل آشغال ها می اندازند و حتی رغبت نمی کنند تا کنار سطل آشغال بروند ، دستکش و ماسک خود را به درون آن بیاندازند و درکنار سطل رها می کنند.

عملکرد وزارت بهداشت ضعیف نیست

وی در پایان از عملکرد وزارت بهداشت و کادر درمان گفت : همسرم مبتلا به کرونا شدند و درحال حاضر بهبود پیدا کردند. رسیدگی به ایشان از سوی کادر درمانی بسیار مناسب و مدام پیگیر حال وی بودند. همسرم در منزل ‌دوره بیماری و نقاهت خود را گذارند و کاملا ما را از اینکه به چه شیوه ای می توانیم از ایشان مراقبت کنیم آگاه کردند و نکات را به ما آموزش دادند. عملکرد وزارت بهداشت ضعیف نیست. شاهد زحمات کادر درمان هستیم. البته باید تاکید کنم که باور نمی کنم آمارهای رسمی که اعلام می شود صحیح و صادقانه باشد که این ارتباطی به کادر درمان و یا وزارت بهداشت ندارد. اگر در یک بیمارستان روزانه ده نفر بر اثر ابتلا به کرونا می میرند پس چگونه آمار مرگ و میر ما به این تعداد است البته شاید این تمهیدی است که مردم ما دچار ترس نشوند ولی به عقیده من صادقانه رفتار کردن بهترین راه است. کادر درمان و وزارت بهداشت عملکرد خوبی داشتند.

منبع: رکنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها