بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی‌او‌اس

در این مطلب می‌توانید با بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی‌او‌اس آشنا شوید؛ آثاری که بدون شک مورد توجه علاقه‌مندان به این ورزش قرار خواهد گرفت.

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی‌او‌اس

حالا که تمامی لیگ‌های فوتبال به دلیل شیوع کرونا ویروس تعطیل هستند، این فهرست از بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس شاید بتواند کمی از نیاز‌های شما را برطرف کند.

بدیهی است که تمامی عناوین این لیست، لایسنس تیم‌ها را ندارند و از گرافیک واقع گرایانه بهره نمی‌برند، اما سازندگان آن‌ها تلاش کرده‌اند تا بهترین تجربه فوتبالی ممکن را برای شما به ارمغان بیاورند.

بازی Stickman Soccer ۳D

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

اولین بازی این فهرست، یک اثر نه چندان جدی است که فضای آرکید دارد. در بازی استیک‌من ساکر شما می‌توانید در کلوپ‌های مختلف بازی کنید و با تشکر از بخش خرید درون برنامه‌ای، نسخه استیک فوتبالیست‌های مشهور را خریداری کنید. اگر هم علاقه‌ای به هزینه کردن ندارید، می‌توانید بازیکنان و تیم خود را شخصی سازی کنید و هر آنچه که دوست دارید را بسازید.

گیم پلی بازی، ریتم سریعی دارد و کنترل آن بسیار آسان است، به همین دلیل مشکلی در یادگیری بازی نخواهید داشت و به سرعت در آن حرفه‌ای می‌شوید. نکته بامزه دیگر این است که داور بازی چندان به خطا گرفتن حساس نیست و شما می‌توانید تا حد زیادی خشن بازی کنید. شما قادر هستید بازی Stickman Soccer ۳D را به صورت لوکال، همراه با دوستانتان بازی کنید که این هم اتفاق خوبی است.

بازی Soccer Cup ۲۰۲۰

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

بازی ساکر کاپ ۲۰۲۰ از گرافیک واقع گرایانه و انیمیشن‌های با کیفیت بهره می‌برد، اما مکانیک‌های توپ آن کمی مشکل دارد و گاهی شاهد اتفاقات عجیبی هستید، برای مثال ممکن است توپ به پای بازیکنان گیر کنند یا همانند آهن ربا به دستان دروازه‌بان بچسبد. در مقایسه با اثر کژوالی همچون استیک‌من، این بازی کمی سخت‌تر است و برای حرفه‌ای شدن در آن، باید وقت زیادی صرف کنید. البته بخش آموزشی می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند. مطابق معمول عناوین رایگان، تبلیغات زیادی در بازی وجود دارد که گاهی آزار دهنده می‌شوند.

بازی Soccer Cup ۲۰۲۰ لایسنس بازیکنان و تیم‌ها را ندارد، در نتیجه اگر با بازیکنانی همچون رولاندو و ماسی رو به رو شدید، تعجب نکنید. این مسئله شاید در نگاه اول کمی ناامید کننده باشد، اما پس از مدتی، دیگر به آن توجه نخواهید کرد. یک ویژگی مثبت دیگر گیم پلی، چالش‌هایی است که باید انجام دهید. در مجموع، این بازی می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند و بخش‌های متنوعی هم دارد.

بازی Score! Hero

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

بازی اسکور! هیرو بخش‌های خسته کننده فوتبال را کنار می‌گذارد و تمرکزش بر روی لحظاتی است که بیشترین اهمیت را دارند: موقعیت گل. در بازی بیش از ۷۰۰ چالش مختلف وجود دارد و شما در انواع موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرید و باید کار‌های غیرممکن زیادی انجام دهید. چیزی که این بازی را جذاب می‌کند این است که گل‌ها، حاصل دقت و مهارت‌های شما هستند و هنگامی که یک گل به ثمر می‌رسانید، احساس رضایت عمیقی خواهید داشت.

بازی دارای بخش رقابتی آنلاین هم هست که در آنجا می‌توانید با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید و سطح تازه‌ای از حساسیت را تجربه کنید. بازی Score! Hero رایگان است، در نتیجه اگر موقعیت‌های گل زیادی را از دست دهید؛ باید اجبارا تبلیغات مختلفی را تماشا کنید تا بتوانید به بازی ادامه دهید.

بازی FIFA Soccer

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

وقتی صحبت از بهترین بازی‌های فوتبال موبایل می‌شود، فیفا اولین اسمی است که به ذهن اکثریت می‌رسد. چیزی که این بازی را برجسته می‌کند، لایسنس بازیکنان و تیم‌ها است. اینجا دیگر از تلفظ اشتباه نام‌ها و لوگو‌های عجیب و غریب تیم‌ها خبری نیست. با این حال، بازی FIFA Soccer نکات منفی خودش را دارد. اول اینکه بازی رایگان است و شاید این مسئله در نگاه اول مثبت باشد، اما این گونه نیست، شرکت EA تقریبا همه چیز را کنار گذاشته و تمرکز اصلی‌اش بر روی درآمدزایی به شکل‌های مختلف است.

یکی از بخش‌های محبوب بازی فیفا ساکر، حالت VS attack است که در آن‌جا شما سعی می‌کنید از راه‌های مختلف به حریف گل بزنید و او نیز همین کار را انجام می‌دهد. هر چه قدر تیم شما بهتر باشد، موقعیت‌ها آسان‌تر می‌شوند و شانس پیروزی شما بالا می‌رود. اما چگونه می‌توان تیم بهتری داشت؟ با صرف هزینه!

گرافیک بازی فوق العاده است و در کل شاهد اثر چشم نوازی هستیم، اما گیم پلی بازی لذت چندانی ندارد مگر اینکه با پرداخت پول، بازیکن بخرید تا اثر کمی هیجان بگیرد.

بازی Extreme Football

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

اگر از استادیوم‌های مشهور و فوتبالیست‌های سوپر استار خسته شده‌اید، بازی اکستریم فوتبال شما را به مسابقات محلات و زمین‌های به اصطلاح خاکی می‌برد.

در بازی Extreme Football شما هدایت تنها یک بازیکن را بر عهده می‌گیرید و در مسابقات دو در مقابل دو یا سه در برابر سه شرکت می‌کنید. باقی بازیکنان تیم شما را می‌توانند دوستانتان تشکیل دهند که در صورت عدم حضور آن‌ها، باید با هوش مصنوعی بازی کنید.

این بازی قوانین زیادی ندارد و تنها هدف شما این است که توپ را از هر راهی که شده، وارد دروازه کنید. شما همچنین می‌توانید شخصیت خود را سفارشی سازی کنید و او را به شکلی که می‌خواهید، بسازید. اگر از طرفداران فوتبال خیابانی هستید، این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بازی Dream League Soccer ۲۰۲۰

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

در بازی دریم لیگ ساکر شاهد بازگشت به ریشه‌های فوتبال هستیم. اینجا دیگر خبری از نوآوری نیست و بازی از گرافیک و گیم پلی واقع گرایانه بهره می‌برد. این بازی دارای تعدادی لایسنس هم هست که اتفاق خوبی جلوه می‌کند. انیمیشن‌های روان بازیکنان، حملات پایانی جذاب، گزارشگر مناسب و آزادی عمل بالا بازی باعث شده تا بازی Dream League Soccer ۲۰۲۰ از زوایای مختلف، ایده آل باشد.

نکته هیجان انگیز دیگر این است که شما نه تنها می‌توانید در نقش فوتبالیست‌ها بازی کنید، بلکه حتی می‌توانید نقش مالکان باشگاه‌ها را نیز بر عهده بگیرید. شما می‌توانید تیم خود را به شکل‌های مختلف ارتقا دهید و تصمیمات شما، تاثیر زیادی در شکست یا پیروزی تیمتان خواهد داشت. اگر از عناوین مشهور فوتبالی همانند فیفا یا پی اس خسته شده‌اید، این بازی یک جایگزین عالی است.

بازی Football Strike

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

یک بازی دیگر که شما را مستقیما در لحظات حساس قرار می‌دهد. در بازی فوتبال استرایک، شما در ضربات پنالتی یا ضربه ایستگاهی با بازیکنان دیگر رقابت می‌کنید. مشخصا، انجام این بازی یک تجربه ملموس از فوتبال نخواهد بود، اما اگر به دنبال سرگرمی هستید، بازی Football Strike آن را به خوبی فراهم می‌کند.

در این بازی، شما برای شرکت در هر مسابقه، باید پول رایج درون بازی پرداخت کنید. اگر پیروز شوید، می‌توانید بازی‌های بیشتری انجام دهید، اما اگر شکست‌های متعددی داشته باشید، پول شما تمام می‌شود و آن موقع باید پول واقعی برای بازی خرج کنید. با پیروزی در بازی، شما جوایز دیگری نیز دریافت می‌کنید و می‌توانید قدرت و دقت ضربات خود را ارتقا دهید.

فوتبال استرایک برای وقت گذرانی توصیه می‌شود و مسابقات آن بیشتر از چند دقیقه، وقت شما را نمی‌گیرد. مطمئن باشید که از میزان سرگرم کنندگی این بازی، غافل گیر خواهید شد.

بازی Soccer Star ۲۰۲۰ Top Leagues

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

اگر می‌خواهید زندگی یک فوتبالیست حرفه‌ای را تجربه کنید، ساکر استار با ویژگی‌های جالبی که دارد، انتخاب خوبی است. شما می‌توانید در نقش یک بازیکن جوان بازی کرده و با او برای موفقیت تلاش کنید. عملکرد مناسب و جلب رضایت مربی، اولویت اصلی شما خواهد بود. کارنامه فوتبالی خود را با یک تیم کوچک محلی آغاز کنید و با پیشرفت به لیگ‌های بالاتر برسید. مهارت‌های خود را افزایش دهید، سعی کنید برای تیم اسپانسر مناسب پیدا کنید و البته به گل زدن ادامه دهید! در بازی Soccer Star ۲۰۲۰ Top Leagues شما به اندازه دیگر عناوین این لیست، در جریان بازی‌ها دخیل نیستید، چرا که تنها هدایت یک بازیکن را در اختیار دارید، اما کافی است برای مدتی این بازی را تجربه کنید تا ببینید تا چه اندازه اعتیادآور است.

بازی Champion of The Fields

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

یک جایگزین درخشان دیگر برای فیفا و پی اس. گرافیک بازی بی نظیر است و گیم پلی پرجزئیات و دقیق آن باعث می‌شود تا بتوانید استراتژی‌های خود را بدون اشتباه، در زمین پیاده سازی کنید. تعدادی نام‌های آشنا نیز در بازی مشاهده خواهید کرد، اما انتظار کیفیتی در حد فیفا را نداشته باشید. در بازی Champion of The Fields مهارت حرف اول و آخر را می‌زند. بله، بازیکنان خوب در لحظاتی نجات بخش شما خواهند بود و یک تیم قوی، شانس پیروزی شما را بالا می‌برد، اما در نهایت اگر به اندازه کافی هوشمندانه عمل نکنید و مهارت کافی نداشته باشید، چیزی جز شکست عاید شما نمی‌شود، پس تمرین کردن را آغاز کنید.

بازی eFootball PES ۲۰۲۰

بهترین بازی‌های فوتبال موبایل برای اندروید و آی او اس

قیمت: رایگان

دانلود: نسخه اندروید / نسخه آی او اس

مجموعه فیفا و پی اس سال‌ها است که رقابت تنگاتنگی دارند و در حالی که فیفا در چند سال اخیر در اکثر مواقع پیروز بوده، اما در بخش موبایل، این پی اس است که حکمرانی می‌کند. بازی eFootball PES ۲۰۲۰ تجربه‌ای مشابه به نسخه‌های کنسولی ارائه می‌دهد و به شدت رئال است. از حرکات واقع گرایانه بازیکنان تا طراحی استادیوم و نورپردازی، با تشکر از موتور آنریل انجین، این بازی فوق العاده به نظر می‌رسد. شما همچنین توانایی بازی با تعدادی از مشهورترین ستارگان جهان را خواهید داشت، حتی مارادونای افسانه‌ای را به صورت رایگان می‌توانید به تیم خود بیاورید. بر خلاف سیستم درآمدزایی پک (Pack) فیفا، در اینجا شما باید با بازیکنان قرارداد ببندید که آن هم ویژگی‌های خوب و بد خودش را دارد.

با این حال، از نظر فروش درون برنامه‌ای، بازی PES ۲۰۲۰ در مقایسه با فیفا متعادل‌تر عمل کرده و حتی اگر برای بازی پولی خرج نکنید، باز هم می‌توانید از آن لذت ببرید و البته در این مسیر، تبلیغات فراوان شما را آزار نمی‌دهند. در حال حاضر، بازی پی اس ۲۰۲۰، بهترین تجربه فوتبالی را در تلفن‌های هوشمند ارائه می‌دهد و اگر می‌خواهید تنها یک بازی فوتبال بر روی موبایل خود داشته باشید، این اثر، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

کدام یک از آثار فهرست بهترین بازی‌های فوتبال موبایل را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گجت نیوز

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    فوتبال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها