مازنی خطاب به وزیر امو خارجه :

در مورد 27 میلیارد تومان هزینه خودسری در حمله به سفارت انگلیس روشنگری کنید

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از وزیر خارجه خواست درباره خسارت پرداخت شده به آثار هنری تخریب شده در حمله به سفارت انگلیس روشنگری کند.

در مورد 27 میلیارد تومان هزینه خودسری در حمله به سفارت انگلیس روشنگری کنید

احمد مازنی یک عضو فراکسیون امید مجلس در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آذرماه سال 1391 افراد خودسر سفارت بریتانیا در تهران را تسخیر کردند و چند اثر هنری که جزو اموال دولت انگلیس بود را تخریب کردند.

وی ادامه داد: اخیرا در خبرها آمده که این آثار پس از ترمیم به سفارت بریتانیا در تهران برگشت داده شده و مبلغ یک میلیون و 300 هزار پوند معادل 27 میلیارد تومان هزینه خودسری عوامل خودسر از جیب ملت پرداخت شد.

وی خطاب به ظریف گفت: ضمن احترام به شخصیت و توانمندی شما و قدردانی از تلاش‌های شما در عرصه‌ی دیپلماسی و ضمن این‌که ملت ایران خاطره خوشی از انگلیس ندارند انتظارمان این است که در این باره روشنگری کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟ اگر صحیح است پاسخ دهید که از چه منطقی برخوردار است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مجتبی امیدی
    0

    همین الانم اینگلیس روباه پیر مکار نباید تو ایران باشه.انشاللخ شر این کشور خبیث از سر مردم ما کنده بشه.مرگ بر اینگلیس

  • عادل
    0

    همین نادان کاری است که مردم ایران را به این روز انداخته است ..دولت آمریکا هم دو میلیارد دلار از حساب ایران برداشته .دوباره هم بر می دارد .بخاطر حرفه ای الکی .که هدفشان کمک به آمریکا و انگلیس است .مرگ بر آمریکا .ساخته همین افراد.است

  • احمدرضا
    0

    اقای نماینده غربگرا پس ان همه خسارات مادی ومعنوی غیرقابل جبران که ازمال وجان این مردم نجیب وباشرف وابرومند درطی سالهای متمادی که بوسیله اسعمارگرپیرواردشده را چه کسی باید بپردازد حالا شما برای این کاری که درسفارت مکاره دهر صورت گرفته ناراحتی

  • عدالت
    0

    ازانگلیس روباه پیر انتظاری نیست ...من در تعجبم که چرا بعضی از خودیها که نوکری انگلسیو می کنند

  • بی‌نام‌
    0

    اینا‌فردا‌‌‌ با همین‌پهلوان‌بازی‌ها‌‌‌میشن‌مدیر‌‌و‌برای‌‌ما‌ونسل‌آینده‌ مون‌‌‌‌با‌همین‌‌‌مدیریت‌پهلوان‌بازی‌‌‌و‌زور‌بازی‌عمران‌و‌آبادانی‌ایران‌ را رقم‌‌زده‌و‌خواهند‌ زد...!

  • ناشناس
    0

    به هر صورت از نظر حقوقی سفارت هر کشوری از مصونیت برخوردار و عدم رعایت این اصل بر ا کشور ما تبعات زیانباری بدنبال د اره گذشته از این این حرکت خودسرانه ضعف دستگاه های حکومتی بدنبال داره

  • علی
    0

    این دنیا نمیدونم چرا نمیفهمه ما تافته جدا بافته هستیم ، ما ایدئولوژیم با همه متفاوت هست ، ما فقط میخواییم بریم تو بهشت ، ما فقط ریش میزاریم ، یقه مون رو تا بالا میبندیم بعد اختلاس میکنیم ، ما ربا میدیم و میخوریم ، اصلا هیچ سفارتی نباید تو ایران باشه ، چون ما نیازی به خارج نداریم ، ما تو همه کار خودکفائیم

  • فدایی رهبر
    0

    روباه پیر نباید در ایران سفارت داشته باشد. خوب کاری کردند.

  • پیک موتوری
    0

    شکر قهوه ای خوردید که از بیت المال پول دادید!؟؛چرا نرفتید سراغ همون عربده کشه پول رو بگیرید؟؟؟ بوقتش از حلقومتون میکشیم بیرون.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها