قیمت واقعی پراید در بازار مشخص شد

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط تولید آن ندارد، دلالان و سوء استفاده کنندگان از بازار، قیمت خودرو را بالا بردند.

قیمت واقعی پراید در بازار مشخص شد

سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می شود، گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده ۷۳ میلیون تومان بوده و مابقی اعدادی که اعلام می شود، تنها روی کاغذ است و این بدان معنا است که پراید با قیمت های ۸۰ و ۹۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود، اصلا خرید و فروش نمی شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو، خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی مواجه شوند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری شود، قیمت پراید و سایر خودروها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط تولید پراید ندارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می کند، تصریح کرد: بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می خواهند قیمت ها را بالا ببرند.

موتمنی اظهارداشت: اگر شرکت های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوء استفاده از بازار نیست.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر کنند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

منبع: جی پلاس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناظر
    0

    بله نظارت درست اگه باشه هیچکس در هیچ زمینه ای حق تخطی از قانون رو نداره (اگر باشه)چه خودرو و چه چیزهای دیگه

  • مجتبي سوري
    0

    واردات خودروسواري دست دوم وکارکرده ازکشورهاي ديگه بجاي اشغالهاي چيني ميتواند گره گشاباشد. ..شبيه وضعيتي که درحال حاضر. دربازار خودروهاي تجاري وسنگين مشاهده ميشه البته نصف راه طي شده. وامکان ورود خودرو سواري کارکرده باعمرزير سه سال وجود دارد وزير صمت نيز ازمردم خواست بالا. خودرو نخرند

  • بی‌نام‌
    0

    دروغ‌میگه‌‌‌خوب‌ماس‌مالی‌می‌کنه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ه همه چیز ماست مالیه زیراهیچ نظارتی وجودنداره.

  • شأن ایرانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0

    73میلیون قیمت اون قراضه است گه اسمشو گذاشتید پراید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آره

  • مری
    0

    چه بلایی سرمون اوردن که پرایدپنجاه میلیونی قیمت مناسبیه برامون

  • جواد
    0

    ۷۳میلیون هم خریدوفروش نشده زیرااولاازقبل ازعیدمسافرتهاخیلی کم شده دوم اینکه به دلیل کروناماکسبه وهمه هموطنان عزیزم توخونه خوابیده بودیم والان فقط تایه مدتی کارهای به هم ریخته راسروسامان میدیم وسوم خریدخودروتواین وضعیت یه طرف وهزینه نگهداریش هم طرف دیگه پس دارن جوسازی میکنن قیمت رابماسونن.

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر دولت دست از دلال بازی بر می داشت ومانند کشورهای خلیج فارس اجازه ورود خودروهای دست دوم می داد که نمی دهد زیرا این روش جهان سوم مانند ما که همیشه باید رنج رؤیاهایمان ببریم

  • پیمان
    0

    پراید مسخره ترین ماشین دنیاست. اون که بخواد بیست میلیون هم بده به پراید ،ببخشید احمقی بیش نیست. پولت رو بزاری بانک بعد از دو سه سال دو برابرش رو بهت برمیگردونه. پس مردم احمق نیستن که پول زحمت کشیدشون رو بدن این قراضه. هر کاری با پولت کنی بهتر از پرایده. پولت رو بده به اهن. چوب . لاستیک. کاغذ. دستمال کاغذی. مداد. پاککن. خودکار . تراش و ...ولی نده به پراید. چون دوره پراید هم تمام شد.

  • علی
    0

    کجا میدن۷۳میلیون؟؟

  • احمد
    0

    ماشین های دست دوم خارجی خیلی بهتر از پژو است چه برسد به پرایداگر واردات ماشین های دست دوم آزاد بشود قیمت ها درست میشه 80000000ایرانی تاوانچند هزار کارگر خودرو سازها را می پردازند از بی عرضه گی مسعولین اجرایی

    نظرات شما -
    • امید
      0

      باید 73 سال کار بکنم تابوتم به پراید بخرم

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا‌‌‌ً ۷۳میلیون قیمت پراید باشد رنج آور نیست چرا نباید خودرو رقابتی باشد چرا ورود خود رو آزاد نمی گذارید چرا تعرفه سنگین می گذارید که فقط ثروت مندان بتوانند خرید کنند

  • ایرانی
    0

    دمتون گرم.بابا ۷۳ میلیون کمه.خدا به داد این مملکت برسه.

  • عباس
    0

    بهترین راهش این است که هرکس ازسال ۹۶ ثبت نام کرده بروند درخونه اش ببیند واقعا مصرف کننده بوده یادلال .اگردلال بوده ماشین که ندهند هم جریمه اش کنند هم زندان .چون خاءنین ممکلت ودشمن اصلی مردم تو این وضعیت کشور دلال ها هستند.

  • ممد
    0

    قیمیت واقعی پراید درد مردمو که جز خدا هیچکی به دادشون نمیرسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها