بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی از ۲۷ اردیبهشت ماه در شیراز

قائم مقام شهردار شیراز گفت: ضمن رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت احتمالا ناوگان عمومی شیراز ۲۷ اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی از ۲۷ اردیبهشت ماه در شیراز

آرش فرج زاده بیان کرد: با توجه به ارائه پروتکل‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت در راستای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و ضمن رعایت کردن دستورالعمل‌های مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی این احتمال وجود دارد که ناوگان حمل و نقل شهری شیراز از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: در بازگشایی سیستم ناوگان عمومی سعی شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت رعایت شود و علاوه بر این پروتکل‌ها با جدا سازی قسمت کابین از قیمت مسافری سعی خواهیم کرد تا سلامت رانندگان نیز در بازگشایی دوباره سیستم حمل و نقل عمومی مدنظر قرار داده باشیم.

فرج زاده تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ سلامتی افراد جامعه نیز مد نظر است گندزدایی و ضد عفونی کردن ایستگاه‌های مبدا و مقصد بوده که این اقدام نیز به صورت روزانه انجام خواهد شد.

قائم مقام شهردار شیراز در خصوص ضدعفونی کردن اضافه کرد: بیش از ۴ هزار نفر در راستای ضد عفونی کردن معابر شهری پس از شیوع ویروس کرونا دست‌اندرکار بودند و فعالیت این افراد از ۱۱ اسفند الی ۲۰ فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام بود.

او همچنین با بیان اینکه ضدعفونی معابر همچنان ادامه دارد، بیان کرد: بیش از ۶۳ دستگاه خودرو در راستای گندزدایی و ضد عفونی کردن فعالیت می‌کنند و بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته نسبت به ضدعفونی کردن معابر اقدام می‌کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها