سی ان ان: فصلی متفاوت در بیماری کرونا؛ کابوسی برای والدین

مرگ یک کودک ۵ ساله در نیویورک با علایم شدید ابتلا به کرونا فصل کاملاً متفاوت در ابتلا به بیماری کرونا را گشوده است و فرماندار نیویورک نسبت به این مساله هشدار داد.

سی ان ان: فصلی متفاوت در بیماری کرونا؛ کابوسی برای والدین

پدر و مادرها ماههای اخیر را با این امید که کرونا کودکان را درگیر نمی کند، سپری کردند اما اکنون شواهدی وجود دارد که با داده های مقامات بهداشتی چین تفاوت دارد.
فرماندار نیویوک در این باره اظهار داشت: یک پسر ۵ ساله در شهر نیویورک بر اثر عوارض مربوط به کرونا درگذشت و این ایالت در حال بررسی ۷۳ مورد دیگر است که شرایط مشابهی را دارند و این ویروس علایم شدیدی در آنها ایجاد کرده است.
وی گفت: این یک خبر واقعاً دردناک است و یک فصل کاملاً متفاوت را باز می کند. ما تا امروز فکر می کردیم کودکان می توانند فقط ناقل باشند.
علائم این بیماری در کودکان در نیویورک شامل تب بالا به مدت بیش از پنج روز به همراه بثورات پوستی ، تورم غدد گردن ، لب های ترک خورده خشک ، تورم دست و پا و قرمزی در هر دو چشم است.
در انگلستان هم متخصصان کودک اخیراً هشدار داده اند که تعدادی از کودکان در حال ابتلا به سندرم نادری هستند که می تواند با کروناویروس مرتبط باشد. کارشناسان آنجا گفتند که درد شکم ، علائم دستگاه گوارش و التهاب قلبی در این موارد شایع است. موارد مشابه در ایتالیا و اسپانیا نیز گزارش شده است.

منبع: شفقنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    چین واقعیات این ویروس را نگفت....

  • کاربر ناشناس
    0

    در کرمانشاه هم کودکان بستری شدن.

  • کاربر ناشناس
    0

    چین خودشان بچه های ووهان را فرستادن شهرهای امن چرا!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها