پسران و دختران جوان همه پلنگ شده‌اند

رضا ساکی

پسران و دختران جوان همه پلنگ شده‌اند

دانشمندان در یک مطالعه جدید دریافتند که رنگدانه‌های جوهر تتو می‌توانند به غدد لنفاوی که اجزای مهم سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس‌ها و باکتری ها هستند، راه پیدا کنند.
ما از دانشمندان عزیز تشکر می‌کنیم که این قدر به فکر مردم هستند اما باید بدانید که جوان جماعت از این چیزها نمی‌ترسد. شما اگر سری به باشگاه‌های بدن‌سازی بزنید متوجه خواهید شد که جوانانی آنجا حضور دارند که جز صورت‌شان بقیه بدن را طوری تتو کرده‌اند که اگر برهنه وارد جنگل بشوند کسی متوجه حضور آنها نخواهد شد.
اصولا برخی چیزها هستند که آدم‌ها با این که می‌دانند خطر دارند و ممکن است به قیمت جان‌شان تمام شود اما آن کارها را انجام می‌دهند. مثل سیگار کشیدن، بوتاکس کردن، داروی لاغری خوردن، فست‌فود خوردن و... تتو کردن هم یکی از آن کارهاست که جوانان و نوجوانان از خطرش آگاهی دارند اما حاضرند یک دست‌شان را بدهند تا روی یک دست دیگر تتو کنند.
اصلا تتو این روزها توی خون جوان‌هاست. شما اگر به‌تازگی استخر رفته باشید می‌بینید که جوانان همه پلنگ هستند. بدن‌شان مثل تابلوی نقاشی است. من که خودم ندیده‌ام اما همسرم می‌گوید در استخرهای زنانه، زنی نیست که روی بدنش دست‌کم یکی دو پروانه نداشته باشد.
خلاصه که جوانان وطن از خطر تتو نمی‌ترسند. ترس آنها از این است که یک روز از خواب بلند بشوند و تتو روی بدن‌شان نباشد.
باقی بقای‌تان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها