کشف ۱۸ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکار شده در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

کشف ۱۸ میلیارد انواع کالاهای ضروری احتکار شده در فارس

سردار رهام بخش حبیبی، نجشنبه ۱۸ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با عنایت به لزوم نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و ضروری در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: طی این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان های انتظامی ضمن انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این مکان ها، بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم برنج، ۷ هزار کیلوگرم آرد، ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر و مقادیر زیادی مواد شوینده، سویا، لیمو ترش و رب گوجه فرنگی احتکار شده کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

حبیبی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها