رامبد جوان: وقتی محبوب می‌شوی جوسازی‌ها شروع می‌شود

رامبد جوان گفت: وقتی محبوب می‌شوی جوسازی‌ها شروع می‌شود و جریان‌هایی به وجود می‌آید که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. اینکه من بخواهم برای بخشی از زندگی‌ام تصمیمی بگیرم معنایش این نیست که ایران را دوست ندارم

رامبد جوان: وقتی محبوب می‌شوی جوسازی‌ها شروع می‌شود

رامبد جوان که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته می شود. مثلا برنامه هایی ساخته می شود و جذابیت و محبوبیت ایجاد می کند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد اشکالاتی را به وجود می آورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه اینها جریان هایی می شود که آدم ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده. از قبل تر هم بوده. حتی قبل تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی ها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقا بی خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می دانستند. شرایطی که حکم می کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم. یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.

وی افزود: یادم نمی آید در برنامه ای تماشاچی ها پرچم ایران را تکان داده باشند. روزهای اول در فصل دوم به دست مردم پرچم می دادیم و همه معذب بودند و خجالت می کشیدند و بعد به یک رفتار با علاقه و میل تبدیل شد. چون حکم که نمی کردیم و اجباری هم نبود. این مسیر شکل گرفت با سرودهایی که برای ایران ساختیم. با دعوت از اقوامی که می توانستیم به استودیو بیاوریم. اینکه از همه جای ایران به برنامه می آمدند. خیلی جذاب بود.

این بازیگر ادامه داد: نیمی از تماشاچیان استودیو از شهرهای مختلف می آمدند و این خیلی جذاب بود. وقتی یک جریانی شکل می گیرد و همه علاقمند هستیم ما نمی توانیم ادایش را در بیاوریم. اینکه من مجبور هستم و دلم می خواهد برای بخشی از زندگی ام تصمیمی بگیرم معنایش این نیست که ایران را دوست ندارم و می خواهم از ایران خداحافظی کنم. 48 سال سن دارم و 30 سال است در ایران کار می کنم.

جوان بیان اینکه سعی کرده ام در این سالها فرهنگ را یاد بگیرم، یادآور شد: یاد گرفته ام برای مخاطب ایرانی چطور حرف بزنم و چه بسازم. به چه چیزهایی بیشتر توجه کنم که او احساس کند به نیازهایش پرداخته می شود. اینها چیز کمی نیست و یک چیز فردی است. نمی شود ادایش را در آورد. ما نمی توانیم در طول 760 قسمت ادا دربیاوریم. این همه کارهای مهم و با رکورد انجام دادیم. از جمع آوری پول برای بیماری ها و موضوعات دیگر تا آدم هایی که در حرفه های مختلف معرفی کردیم.
کارگردان «ورود آقایان ممنوع» تاکید کرد: واقعا خندوانه برای همه ما که از تولد تا رشدش نقش و سهم داشتیم چیزی نیست که بتوانیم به راحتی کنارش بگذاریم و قطعا روزی دوباره دور هم جمع خواهیم شد و شکلش می دهیم.

او همچنین درباره تجربه آیتم سازی در اینستاگرام گفت: تجربه جذابی بود. 15 شب بعد از شکل گیری قرنطینه تا شب عید از پیج من استفاده کردیم. لایو برگزار نمی کردیم. همه چیز را می چیدیم و می ساختیم و در لایو پلی بک می کردیم. مخاطب زیادی برای بخش های آموزشی حوصله نداشت. دلش می خواست بخندد و موسیقی گوش کند و چیزهای مفرح گوش کند. هربار بخش های آموزشی شروع می شد بیننده ها کم می شدند و بعد که کمدی و موسیقی شروع می شد تعداد بیننده ها بالا می رفت.

«باغ رمضان» با اجرای حجت الاسلام زائری، محمدرضا حسینیان و مبینا نصیری هر شب ساعت 24 تا 1:30 پخش می شود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    به این میگن اعتماد به سقف

  • تکلو
    0

    شما اصلا محبوب نیستید براداشتتان از احساس مردم اشتباه است

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    حتما بااون خنده های مسخرت محبوبی کی گفته تو محبوبی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره محبوبه اما بر یه مشت وطن فروش عاشق امریکاوغرب مثل خودش

  • سیروس
    0

    اگه دلقک بازی و لودگی و مسخره بازی هنر باشه آره توهم هنرمندی، خیلی از بازیگرای ما هنوز فرق بین طنز و سبک بودن متوجه نشدند، شما ک حسابی از جیب مردم ساده پولدار شدی دیگه حرص چیو میزنی برو یه گوشه البته توی کانادا بشین بخور، و به ریش ماهم بخند ک چقد پول دراوردن تو ایران آسونه واسه،

  • سروش
    0

    همونقدر که رائفی پور محبوبه تو هم محبوبی رامبد کانادایی...

  • ایرانی
    0

    شما که تو برنامه های کم محتوا تون حسابی احساس ایرانی بودن داشتی وکلی ادابازی می کردی جنس ایرانی (پوشاک،لوازم و...) خرید کنیم واستفاده حالا چی شد بری بچت تویه کشور دیگه به دنیا بیاری.اگه ادا نداشتی پسرگلم مهم نبود واسه ملت حالا فرق شما بامردمی که نمی تونن یه مسافرت ساده تو مملکت خودمون برن چی(الان نه بعدکرونا انشااله) لطفا دم از ارق ایرانی بودنت نزن با ان حرکتت واسه همه ثابت شد.

  • مراد
    0

    ای هندوانه ( خندوانه) محبوبی !!!!!!با چاشنی باقلوا ای خوشمزه، ای متقاضی تابعیت کانادا ، برو تورنتو هندونه بفروش البته یادت نره شرط چاقو رو بگی!!!!!اینجا هندونه زیر بغلت گذاشتند ، از این خبرا نیست.

  • رضا
    0

    نه جناب، لااقل در مورد شما اینچنین نیست... از ارزش کارهای هنری و دلهایی که خنداندید با فیلم صورتی و... چیزی کاسته نمی شود ولی از این که در تحریم دارویی ما بدست کانادا برای گرفتن وجیزۀ کانادایی بودن! فرزندتان را در خاک دشمن به دنیا می آورید؛ این ابهام دارد، این نگاه ناامیدانه مادر پیری که قرص قند کاناداییش تموم شده بود و در داروخانه دکتر فرهناکی چهار راه مصباح کرج را از خاطر روان پاک ایران هرگز پاک نمی کند، رنجی که بر ما می رود...

  • بانو
    0

    کسی که بمردمش وایرانش خدمت خالصانه کنه محبوبه مثل سرداردلها نه تو که. بخاطر شهرت وپول دم ازایرانی بودن میزنی اونم باچاشنی دروغ

  • منصور
    0

    از خاطرات کاندا چرا نمیگری . خجالت نمیکشی به اب و خاک ایران خیانت کردی . رفتی فرزند ات را در کاندا به دنیاه اوردی ‌ . فرزند ت شناسنامه ای ایرانی داری . یا گذرنامه کاندایی

  • صالحی
    0

    جناب رامبد جوان،تصمیم گیری ات درباره بخشی از زندگی ات خیلی غیر ایرانی بود،خیلی...،ادعای «دوست داشتن وطنت» ملت را به «خنده»وانه،می آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها